N-4K0 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ikke jeg heller, jeg får lettere angst av å være i store folkemengder og ved tanken på å gjøre noe teit og drite meg ut blant masse fremmede. Jeg har aldri tenkt å skaffe meg våpen for det formålet å skyte noen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Så absolutt ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å vandalisere noens bil med balltre. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å jage vekk noen som ringer på døra mi. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ikke jeg heller, med mindre det er noen som plager meg. Jeg har aldri tenkt å glattbarbere skallen totalt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Det har jeg gjort, flere ganger de siste par årene. (første gangen var et uhell under klipping, resten bevisst) Jeg har aldri tenkt å glattbarbere og vokse beina mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å starte mitt eget advokatfirma. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Ikke jeg heller, har ikke hjerne for juss og heller ikke interesse for det. Jeg hadde kjedet meg ihjel hvis jeg skulle jobbet med noe sånt. Jeg har aldri tenkt å dra på ekspedisjon til nord- eller sydpolen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2019 Det hadde sikkert vært artig. Men det faller heller ikke inn for å gjøre det. Jeg har aldri sett en løve med egne øyner. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Det hadde sikkert vært artig. Men det faller heller ikke inn for å gjøre det. Jeg har aldri sett en løve med egne øyner. Feil tråd Dette er "jeg har aldri tenkt" tråden. Dvs ting du ikke kommer til å gjøre. Fort gjort å gå i surr. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2019 Feil tråd Dette er "jeg har aldri tenkt" tråden. Dvs ting du ikke kommer til å gjøre. Fort gjort å gå i surr.HÆ!! ...oja, obs. Da tar jeg min på nytt: Jeg har aldri tenkt å hilse på en sint løve. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tirre en okse til å bli rasende og angripe meg. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Ikke jeg heller. Har aldri tenkt tanken på å skifte bleier med en arm bundet bak ryggen og munnen full av knekkebrød mens jeg synger alle fugler... før nå. Endret 4. januar 2019 av xRun Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Har aldri tenkt tanken på å skifte bleier med en arm bundet bak ryggen og munnen full av knekkebrød mens jeg synger alle fugler... før nå. Husk å svare på kommentaren over deg først Nei det har jeg heller ikke tenkt å gjøre. Jeg har aldri tenkt å kvele naboens gneldrende bikkje. (selv om det frister av og til) Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å dusje i Pepsi. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Hehe ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise en kakerlakk med mindre jeg er helt avhengig og ikke har andre valg. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bade i gele. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å prøve å bade i mengder av mynter som Skrue McDuck gjør. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta flysertifikat Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2019 Samme her. Jeg har aldri tenkt på å glatt barbere hodet mitt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Jeg har gjort det, men sjelden jeg gidder å glattbarbere selv om jeg klipper håret helt ned. Jeg har aldri tenkt å bli fotballhooligan (fanatisk fotballfan). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå