Scarvo Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Ikke jeg heller. Skal på jobb så bør få mest mulig søvn. Jeg har aldri tenkt å kalle DarkSeeds for dust. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2018 Forfatter Del Skrevet 27. november 2018 Nemmen takk skal du ha. =3 Svært skjeldent jeg kaller meg selv for dust. ^^ Jeg har aldri tenkt å gå å drepe noen jeg ikke like med egen vilje? Det skjer kun i tankene mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Har ingen planer om å drepe noen jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta taxi fra Kristiansand til Kirkenes. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2018 Forfatter Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Uaktuelt, det blir for dyrt. Da tar jeg heller fly. Jeg har aldri tankt å sitte i en tog i 15 timer i strekk til og fra et sted. Endret 29. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Det kunne jeg ha fått til. Liker å reise med tog Jeg har aldri tenkt å slutte å støtte opp om nyankomne flyktninger til landet vårt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2018 Samme Jeg har aldri tenkt å gi bort eller selle mine spill. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 De spillene jeg hadde solgte jeg for lenge siden. Jeg har aldri tenkt å spise tomatsuppe uten hender. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Samme her. Jeg har aldri tenkt å drikke klorin. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å overnatte i en trapp. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Ingen planer om det nei. Jeg har aldri tenkt å slutte spille data spill. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Spiller ikke dataspill så kan egentlig ikke slutte med det da. Jeg har aldri tenkt å klø meg i ræva mens folk ser på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 Spiller ikke dataspill så kan egentlig ikke slutte med det da. Jeg har aldri tenkt å klø meg i ræva mens folk ser på. Du kan verken ikke begynne eller slutte med det, pga det har aldri falt deg inn for å gjøre det. Hva er galt med å klø seg i rompa blant folk? Jeg ser ikke noe galt i det. :huh: Jeg har aldri tenkt å skremme en eld gammel dame med dårlig hjerte. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Neida ingenting er galt i det. Ser bare jævla dumt når man ikke kan gå inn på et toalett å gjøre det. Eventuelt bak en busk. Jeg har aldri tenkt å bæsje i noens melkeglass. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2018 Neida ingenting er galt i det. Ser bare jævla dumt når man ikke kan gå inn på et toalett å gjøre det. Eventuelt bak en busk. Jeg har aldri tenkt å bæsje i noens melkeglass. Du svarte ikke på min. ¦D Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Du svarte ikke på min. ¦D Nei planlegger ikke å skremme eldre damer. Og har fortsatt ikke tenkt å drite i noens melkeglass. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sove natt til ny året. Planen er å være oppe å spille ps4 spill den natten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Er på jobb nyttårsaften. Så blir verken spill eller søvn på meg. Jeg har aldri tenkt å stille meg på torget å skrike høyt "JEG HAR BURSDAG" Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 Er ikke så gal for å gjøre det. Jeg har aldri tenkt å sove denne natten, det vil skje før i 1100 til 1200 tiden på dagen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Jeg er som regel oppe enda når det går over til nytt år, men orker ikke være oppe hele natta lenger med mindre jeg har snudd døgnet på hodet og har sovet hele dagen. Jeg har aldri tenkt å gnage på bein. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å etterligne en måke mens en stor folkemengde ser rart på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå