N-4K0 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Ikke jeg heller, vil jeg dit, kan jeg betale for å komme inn. Jeg har aldri tenkt å jukse til meg noe verdifullt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå på fest sammen med drita fulle 14-åringer. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å knuse en flaske i hodet på noen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 (endret) Spiser det av og til Jeg har aldri tenkt å snike meg inn gratis på kino. Jeg trenger ikke å snike inn for å gå gratis på kino. Her en onkel som hjobber på kino. =D Endret 4. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å knuse en flaske i hodet på noen. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å stappe en stor vinflaske langt opp og inn i rompa på en snill kar som prøver å være slem. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) ... ...Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gi opp å være meg selv for å passe bedre inn noe sted. Endret 4. november 2018 av xDominiel Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 (endret) Samme her. Jeg har aldri tenkt å flå og partere en gris. Endret 4. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg heller, med mindre jeg plutselig ender opp med jobb i en slakterforretning. Jeg har aldri tenkt å melde meg inn i IS. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Samme her. Jeg har aldri tenkt å jobbe i brannvesenet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli politi. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta en doktorgrad. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Samme her. Jeg har aldri tenkt å ta trailer setvekatet (klasse C, CE og C1E). Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Samme her. Jeg har aldri tenk hva jeg ønsker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Det har jeg. Jeg har aldri tenkt hva jeg skal gjøre om 20 år. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bekymre meg for fremtiden min. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 I grund ikke jeg heller. Jeg har aldri drømt om at jeg har vunnet i lotto. For såvidt ikke i våken tilstand heller. Har kun vunnet på flaks lodd. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Dette er "jeg har aldri tenkt" leken DarkSeeds. Ikke "jeg har aldri" leken. Endret 22. november 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Dette er "jeg har aldri tenkt" leken DarkSeeds. Ikke "jeg har aldri" leken. HÆ!!.... .....ojah, ja, sorry. Må ha blingsett. ¦D I grund ikke jeg heller. Jeg har aldri drømt om at jeg har vunnet i lotto. For såvidt ikke i våken tilstand heller. Har kun vunnet på flaks lodd. Da tar jeg min siste på nytt. Jeg har aldri tenkt å bli en super kjent miljonær. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Det er vanskelig å si at jeg ikke har tenkt det. Må nesten svare på det hvis jeg en gang vinner veldig mye penger. Jeg har aldri tenkt å starte min egen bedrift. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2018 Forfatter Del Skrevet 26. november 2018 Det er en drøm jeg har ja. Men har ikke klart det enda. Jeg har aldri tenkt å våke natt til i morn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå