Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg har aldri tenkt til å bli den siste som kommenterer på side 1 i denne tråden. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke noe jeg har tenkt nevneverdig over heller. Jeg har aldri tenkt å dra og spise alene på en restaurant(ikke Mc'ern eller BK). 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det har jeg gjort flere ganger når jeg har vært ute på reise. Jeg har aldri tenkt å jobbe som festplanlegger Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har gjort det, ble lurt til å spise en hel habanero. Det var sterkt, og fikk hikke anfall av det. Jeg har aldri tenkt å spise bar chili som er sterkere enn habanero. Jeg tar min på nytt siden Gompe hoppet over min. :nei: Jeg har aldri tenkt å spise bar chili som er sterkere enn habanero. Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli most appelsinsyltetøy i ansiktet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kline med samme kjønn som meg. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Been there, done that. Jeg har aldri tenkt å dra på byen for å bli gravid. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Det er fysisk umulig her. Jeg har aldri fått stiftet en familie. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det er fysisk umulig her. Jeg har aldri fått stiftet en familie. Ikke jeg heller, tror jeg skal vente noen år til. Jeg har aldri besvimt eller kastet opp mens jeg tok en karusell. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Jeg håldt på og gjøre det på tivoli i fjor sommer. Men det var nesten. Det er faktisk første gang det har hent meg. Jeg tokk mange turer etter vær andre, til slutt så kroppen i fra. Jeg har aldri spilt spillet PUBG. Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Jeg har aldri tenkt å skyte meg selv i hodet. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke direkte skyte meg selv i hodet nei. Jeg har aldri tenkt å konvertere til Jehovas vitne. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Nei, skjer ikke. Jeg har aldri tenkt å bli muslim Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Aldri. Jeg har aldri tenkt å selge kjæledyret mitt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2018 Forfatter Del Skrevet 9. april 2018 Jeg har aldri tenkt å konvertere til Jehovas vitne. Jeg har aldri tenkt å bli muslim. Sopptur og Pliscin, samme her, det skjer ikke. Jeg har har gjort det. Ikke akkurat selgt det. Men ga bort kjæledyret mitt. Jeg har aldri tenkt å bli en statminister. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Nei ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kjøre i fylla. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Det kunne jeg aldri gjort. Jeg har aldri tenkt å sette fyr på noens hår. Endret 9. april 2018 av Sopptur Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg heller. Hvert fall ikke med vilje Jeg har aldri tenkt å anlegge langt hår. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg har langt hår og trives med det. Jeg har aldri tenkt å referere til noen som "hen". Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg syns det høres litt dumt ut, men har ikke noe imot det. Jeg har aldri tenkt å dra ut i ørkenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå