Scarvo Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Er ikke dette "jeg har aldri tenkt" leken? Altså ting man ikke har tenkt å gjøre i fremtiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 HÆ!! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 HÆ!! Først svarer Joking med at han aldri har spist snegler. Rett her ville blitt "jeg har aldri tenkt å spise snegler". I neste post svarer du at du aldri har snauet deg nedentil. Rett her ville blitt "jeg har aldri tenkt å snaue meg nedentil". Finnes en egen tråd for slikt vettu "Jeg har aldri" leken. Dette er ting du aldri har tenkt til å gjøre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Først svarer Joking med at han aldri har spist snegler. Rett her ville blitt "jeg har aldri tenkt å spise snegler". I neste post svarer du at du aldri har snauet deg nedentil. Rett her ville blitt "jeg har aldri tenkt å snaue meg nedentil". Finnes en egen tråd for slikt vettu "Jeg har aldri" leken. Dette er ting du aldri har tenkt til å gjøre. For det første: Du oppfattet det feil, jeg nevnte om at jeg har aldri snøuet hodet. Men nedentil der har jeg snøuet meg mange ganger. For det andre: Beklager at jeg blingset med denne leken med en annen lek. Jeg har aldri tenkt tanken å tømme en utedass. Endret 28. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Det har jeg gjort en gang tidligere. Anbefales ikke. For en stank det var. Jeg har aldri tenkt å utdanne meg som bibliotekar Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Sikkert en koselig jobb, det lønner seg å ha enorm mye kunskap i en sånn jobb. Så svaret er, samme her. Jeg har aldri tenkt å begynne å jobbe igjen i en matbutikk. Det er ikke trivelig, hvis man ikke takler stress. Tro meg, jeg hater å stresse. Endret 28. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Gjort det før og kan godt gjøre det igjen (selv om jeg trives i min nåværende jobb også) Jeg har aldri tenkt å danse ballett foran en skoleklasse med ungdommer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2018 Forfatter Del Skrevet 3. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri i verden tenkt å slikke en annen i rompa. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta trucksertifikat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2018 Forfatter Del Skrevet 6. september 2018 Hadde sikkert vært kult, men ikke her heller. Jeg har aldri tenkt å ta motorsykler/mopped sertifikatet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Litt usikker faktisk. Har vurdert det. Jeg har aldri tenkt å ro over atlanterhavet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Samme her. Jeg har aldri tenkt spise sneiler Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Har lyst til å prøve en gang Jeg har aldri tenkt å drikke dovann. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å prøve narkotika. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. september 2018 Forfatter Del Skrevet 16. september 2018 (endret) Aldri i livet at jeg rører noe sånt.Jeg har aldri tenkt å stikke min egen hode oppi min egen rumpe. XD ROFL Endret 16. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spytte på meg selv. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ringe på døra hos naboen og spytte ham i ansiktet når han åpner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spytte på meg selv. Jeg har faktisk klart det, men det var uhell. Planen var å spytte langt, men fikk akkurat for lite kraft i spyttet sånn at den traff meg. Men aldri spyttet på meg selv med egen villje. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ringe på døra hos naboen og spytte ham i ansiktet når han åpner. Jeg er heldig hvis ikke så uskikkelig. Så nei. Jeg har aldri tenkt å onnanere forran gammle folk, mens de ser på. Endret 18. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sove utendørs på vinteren. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Det har jeg gjort tidligere (i telt riktignok) Jeg har aldri tenkt å spise sokkene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå