Gå til innhold

Jeg har aldri tenkt tanken... leken.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke jeg heller.. ikke om det snødde i steikeovnen!

Jeg har aldri tenkt å hive helt brukende mat eller helt brukende klær i søppla - da gir jeg det heller bort til noen som trenger.

Takk for at du ikke kaster mat. Det gjør aldri jeg heller lenger. Spiser alltid opp alt på tallerkenen.

Lenke til kommentar

Det er ikke alltid jeg klarer alt på tallerkenen,men da putter jeg det i kjøleskapet med folie over, og spiser det seinere. Har jeg for mye av noe, spør jeg naboer om de vil ha mat el dama på hjørnet og har jeg for mye i frysen, legges det ut på finn.no som giveaway. Det går av prinsipp ikke i søppla.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller.. ikke om det snødde i steikeovnen!

Jeg har aldri tenkt å hive helt brukende mat eller helt brukende klær i søppla - da gir jeg det heller bort til noen som trenger.

Ikke jeg heller, i hvert fall når det gjelder brukbar mat, gir den heller bort.

Jeg har aldri tenkt å kaste folk ut vinduet, selv om jeg skulle mislike dem.

Lenke til kommentar

Det er ikke alltid jeg klarer alt på tallerkenen,men da putter jeg det i kjøleskapet med folie over, og spiser det seinere. Har jeg for mye av noe, spør jeg naboer om de vil ha mat el dama på hjørnet og har jeg for mye i frysen, legges det ut på finn.no som giveaway. Det går av prinsipp ikke i søppla.

Legge ut mat via finn.no, jeg tror ikke det er lov.  :hmm:  Men uansett, tanken er utrolig fin da. :wee:

Kan ikke love noen ting, men sannsynligvis ikke jeg heller.

Jeg har aldri tenkt å drikke kloakkvann

Æsj, nei, ikke jeg heller. :sick:

Jeg har aldri tenkt å snau klippe meg.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Oppfordring til abort er akseptabelt hvis det er fare for morens liv og sånne ting, syns jeg, men jeg overlater det til en lege.

Jeg har ikke tenkt å gjøre det.

Jeg har aldri tenkt å ta sjansen på å besøke Nord-Korea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...