Tåketrollet Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Hahaha! Nå måtte jeg le godt her! Jeg har aldri tenkt å tro på Gud. Endret 20. juni 2018 av Tåketrollet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2018 Delvis troende her faktisk. Ser meg heller ikke som kristen heller. Jeg har aldri tenkt å sitte å kjede meg i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å la utgangsdøren stå åpen i natt. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Ikke jeg heller.. ikke om det snødde i steikeovnen! Jeg har aldri tenkt å hive helt brukende mat eller helt brukende klær i søppla - da gir jeg det heller bort til noen som trenger. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Ikke jeg heller.. ikke om det snødde i steikeovnen! Jeg har aldri tenkt å hive helt brukende mat eller helt brukende klær i søppla - da gir jeg det heller bort til noen som trenger. Takk for at du ikke kaster mat. Det gjør aldri jeg heller lenger. Spiser alltid opp alt på tallerkenen. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Det er ikke alltid jeg klarer alt på tallerkenen,men da putter jeg det i kjøleskapet med folie over, og spiser det seinere. Har jeg for mye av noe, spør jeg naboer om de vil ha mat el dama på hjørnet og har jeg for mye i frysen, legges det ut på finn.no som giveaway. Det går av prinsipp ikke i søppla. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Ikke jeg heller.. ikke om det snødde i steikeovnen! Jeg har aldri tenkt å hive helt brukende mat eller helt brukende klær i søppla - da gir jeg det heller bort til noen som trenger. Ikke jeg heller, i hvert fall når det gjelder brukbar mat, gir den heller bort. Jeg har aldri tenkt å kaste folk ut vinduet, selv om jeg skulle mislike dem. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Kan ikke love noen ting, men sannsynligvis ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å drikke kloakkvann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2018 (endret) Det er ikke alltid jeg klarer alt på tallerkenen,men da putter jeg det i kjøleskapet med folie over, og spiser det seinere. Har jeg for mye av noe, spør jeg naboer om de vil ha mat el dama på hjørnet og har jeg for mye i frysen, legges det ut på finn.no som giveaway. Det går av prinsipp ikke i søppla. Legge ut mat via finn.no, jeg tror ikke det er lov. Men uansett, tanken er utrolig fin da. Kan ikke love noen ting, men sannsynligvis ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å drikke kloakkvann Æsj, nei, ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å snau klippe meg. Endret 24. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Det har jeg. Jeg har aldri tenkt å storme banen midt under en fotballkamp. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å smugle narkotika. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å se alle Harry Potter filmene etter hverandre. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Legge ut mat via finn.no, jeg tror ikke det er lov. Men uansett, tanken er utrolig fin da. Jeg har gjort det. Det er da selvsagt uåpnet mat. Sånn typisk posesupper og vakuumpakket pølse. Ikke ferdige middager Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Jeg har heller ikke tenkt å se alle Harry Potter filmene rett etter hverandre.. Jeg har aldri tenkt å spise 2 kg snop på en gang. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å oppfordre noen til å ta abort. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Oppfordring til abort er akseptabelt hvis det er fare for morens liv og sånne ting, syns jeg, men jeg overlater det til en lege. Jeg har ikke tenkt å gjøre det. Jeg har aldri tenkt å ta sjansen på å besøke Nord-Korea. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2018 Samme her, ikke så lenge han Kim er der. Jeg har aldri tenkt å banne i kirka høylytt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Ikke jeg heller, syns religion er teit, men gidder ikke bevisst provosere noen. Jeg har aldri tenkt å gå i kirka med mindre jeg må. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Det har jeg tenkt. Jeg har aldri tenkt å gjemme meg oppi en søppeldunk, bare for å skremme livet ut av en tilfeldig søppelmann. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å planlegge noen innviklet spøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå