Tåketrollet Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Ikke om det snødde i steikeovnen! Jeg har aldri tenkt å slutte å bruke Internett. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Ikke jeg heller. Synes det er et greit tidsfordriv Jeg har aldri tenkt å laste ned Tinder. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) Jeg tror ikke jeg kommer heller ikke til å gjøre det. Jeg har aldri tenkt å sykle på en enhjulssykkel på kanten av kraten til en av verdens aktive vulkan. Endret 25. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å styrte en 1,5 liter cola. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Me neither.. er ikke såå glad i Cola. Jeg har aldri tenkt å bli syltynn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli syk tykk. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Det har jeg ikke tenkt til, nei. Har vel aldri vært spesielt tykk i mitt liv heller. Jeg har aldri tenkt å spise helsteikt skorpion. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2018 Hadde sikkert vært godt. Men nei, jeg har heller ikke spist det. Jeg har aldri tenkt å spytte i koppen til en tigger. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli pyroman. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg har ikke tenkt å spytte i noens kopp, tigger eller ei. Er ikke såå glad i viltre flammer, overalt. Jeg har aldri tenkt å spise en hel vannmelon på en gang. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å begynne med tennis. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Ikke min greie heller. Jeg har aldri sett en film baklengs. Begynne filmen på slutten av filmen og ser derfra til start. Endret 26. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ikke jeg heller. Det gidder jeg ikke heller,med mindre det er veddemål o.l. Jeg har aldri sittet en time på dass. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Det har jeg mange ganger. Jeg har aldri tenkt å tilbringe en hel måned uten å skifte klær Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å vedde om store pengesummer. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å pierce nesa. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) Ikke jeg heller. Det gidder jeg ikke heller,med mindre det er veddemål o.l. Jeg har aldri sittet en time på dass. Jeg skjønner ikke hvordan noen folk klarer å sitte i en time på do eller lengere. Jeg klarer ikke å sitte så lenge på do. Det lengste jeg klarer er halv time til tre kvarter. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å pierce nesa. Ikke jeg heller.Har aldri tent å pierce kjønnsorganet mitt. Endret 27. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Ikke jeg heller. Det gidder jeg ikke heller,med mindre det er veddemål o.l. Jeg har aldri sittet en time på dass. Jeg skjønner ikke hvordan noen folk klarer å sitte i en time på do eller lengere. Jeg klarer ikke å sitte så lenge på do. Det lengste jeg klarer er halv time til tre kvarter. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å pierce nesa. Ikke jeg heller.Har aldri tent å pierce kjønnsorganet mitt. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sove i en rundkjøring. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Ikke jeg heller, men hadde gjerne gjort det for 1 million kroner da. Jeg har aldri tenkt å balansere på kanten av en skyskraper. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Det hadde jeg ikke gjort, om så jeg fikk 1 million eller mer for det. Jeg har aldri tenkt å være bevisst slem mot barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå