TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Funger helt likt som Jeg har aldri...-leken, det er bare det at her nevner vi om det vi har aldri tenkt å gjøre. Jeg har vell ikke noe valg å begynne leken. Har aldri tenkt å spille PUBG. Endret 18. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg har aldri tenkt til å hoppe ut fra et fly uten fallskjerm. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Jeg har aldri tenkt til å hoppe ut fra et fly uten fallskjerm. Du må også svare på min. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Funger helt likt som Jeg har aldri...-leken, det er bare det at her nevner vi om det vi har aldri tenkt å gjøre. Jeg har vell ikke noe valg å begynne leken. Har aldri tenkt å spille PUBG. Ikke jeg heller da jeg ikke aner hva det er. Jeg har aldri tenkt å skade en kvinne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Samme her. Jeg har aldri tenkt å velge en annen sin side. Står heller nøytralt, og være åpen og høre på hva andre har å si. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Skjønner ikke helt hva du mener, men det er bedre å være nøytral enn å ta parti i noe du ikke kan stå for. Jeg har aldri tenkt å bli pilot. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tråkke på en spiker med vilje. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Å, nei. Ikke jeg heller. Kan vel kalle det selvskading om man ønsker å blø med vilje. Jeg har aldri tenkt å bli boende i byen jeg er vokst opp i. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Å, nei. Ikke jeg heller. Kan vel kalle det selvskading om man ønsker å blø med vilje. Jeg har aldri tenkt å bli boende i byen jeg er vokst opp i. Selv skading, jeg liker å selvskade. Kansje ikke den metoden da. Jeg tror ikke du vil vite hvor henn på kroppen min jeg liker å gjøre det. Eller.... ..har jeg rett? Jeg har vokst opp i en by, eller før det ble en by. Har aldri tenkt å se filmen The Death of Stalin. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Tror jeg har tenkt til det. Jeg har aldri i livet tenkt å se Utøya-filmen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 (endret) Jeg har sett filmen Utøya. Jeg har aldri tenkt å bli sjukt feit. Magen min er stor nok som den er. Endret 6. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg har aldri tenkt å bli feit heller, kroppen min er fin som den er nå. Jeg har aldri tenkt å å melde meg på noen slags reality TV Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta hele hånda mi på glo heit varm plate. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å svømme til Island Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli politiker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å avsløre adressen min her inne. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller, men tror dem har tilgang til IP-adressen vår. Jeg har aldri vært i Thailand. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Ikke jeg heller, men tror dem har tilgang til IP-adressen vår. Jeg har aldri vært i Thailand. Du er i feil tråd. Det skal ikke være "Jeg har aldri" men "Jeg har aldri tenkt" skal det være. Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller, men tror dem har tilgang til IP-adressen vår. Jeg har aldri vært i Thailand. Du er i feil tråd. Det skal ikke være "Jeg har aldri" men "Jeg har aldri tenkt" skal det være. Ups! Jeg har aldri tenkt å spise en hel chilli. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Jeg har gjort det, ble lurt til å spise en hel habanero. Det var sterkt, og fikk hikke anfall av det. Jeg har aldri tenkt å spise bar chili som er sterkere enn habanero. Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå