WeirdFace Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ikke jeg. Er ikke særlig kaldt her. Jeg har tenkt å legge meg til å sove ganske snart... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Samme her. Jeg har tenkt å dra på jobb imorgen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Samme her. Jeg har tenkt å prøve å komme på noe kreativt til neste innlegg jeg poster i denne tråden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Samme her. Jeg har tenkt å høre på noe musikk nå. Du kan gjerne gjette på hva jeg skal høre på. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Aner ikke. Sikkert Bollywood-musikk. Jeg har tenkt å øve litt mer på geografiquizer nå https://www.jetpunk.com/quizzes/name-world-capitals Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Aner ikke. Sikkert Bollywood-musikk. Jeg har tenkt å øve litt mer på geografiquizer nå https://www.jetpunk.com/quizzes/name-world-capitals Feil. Kanskje jeg bør prøve det en gang Jeg har tenkt å fortsette her til jeg legger meg. Endret 3. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Det har ikke jeg. Jeg har tenkt å vaske opp nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Ikke jeg. Jeg har tenkt å reise hjem nå. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg er hjemme... Jeg har tenkt å ta helgevask av huset idag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg. Jeg har tenkt å løpe i ettermiddag hvis jeg i det hele får tid. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg. Jeg har tenkt å se den siste partilederdebatten i kveld. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 ikke jeg, orker ikke se på sånt. Jeg har tenkt å høre på alle de nye sangene jeg har lagt på lista mi i spotify. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg, fyller stadig spillelista med noe nytt nesten hver dag. Jeg har tenkt å høre på Post Malone sitt nye album Hollywood’s Bleeding. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Har jeg aldri hørt om før. Jeg har tenkt at denne tråden snart er oppe i 1 000 kommentarer nå! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg også. Moro det Jeg har tenkt å spise kake på jobb i morgen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Gjorde det, med tørrkaker (Sjokoladekake og sitronkake) på pauserommet. Jeg har tenkt å se hvem som topper VG-lista, ved å følge med på radioen, som jeg gjør nå. Får håpe Lana Del Rey gjør det med sitt nye album Norman Fucking Rockwell! Endret 6. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Ikke jeg. Jeg har tenkt å stemme på mandag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) Gjorde det, med tørrkaker (Sjokoladekake og sitronkake) på pauserommet. Jeg har tenkt å se hvem som topper VG-lista, ved å følge med på radioen, som jeg gjør nå. Får håpe Lana Del Rey gjør det med sitt nye album Norman Fucking Rockwell! Tippa helt feil, NFR! er på 2. plass denne uka. Tool topper VG-lista med sitt nye album Fear Inoculum. Samme her. Jeg har tenkt å lage nachos til middag idag. Endret 7. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Kjøper nok noe mat i natt på vei hjem fra jobb. Jeg har tenkt å følge med på valget i morgen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Det har ikke jeg. Jeg har tenkt å trene idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg