Scarvo Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ikke jeg. Min funker fint Jeg har tenkt å overføre penger fra brukskonto til sparekonto snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Jeg har ordnet sånn at det skjer automatisk. Så jeg trenger ikke å tenke på det. Jeg har tenkt å gå igjennom tingene mine på soveromet i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ikke jeg. Jeg har tenkt å opprette et Word-dokument nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Ikke jeg. Jeg har tenkt å spise kvelds mat nå, eller nattmat om du vil. ^^ Endret 9. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Ikke jeg. Jeg har tenkt å søke på en ny jobb. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Ikke enda her. Jeg har tenkt å se på Level Up Norge på YouTube i dag i ca 3 timer til sammen, live streamen fra onsdagen og podcasten demmes. ¦D Endret 9. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Ikke jeg. Jeg har tenkt å blåse ballonger nå snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Ikke jeg. Jeg har tenkt å ta meg en MT-Dew nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Ikke jeg. Jeg har tenkt å ta meg langhelg nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 På en måte har jeg det allerede. Har ingen ting å gå til, bortifra karate trening. Jeg har tenkt å se videre på Heroes serien. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Ikke jeg. Jeg har tenkt å gå ut en tur snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2018 Forfatter Del Skrevet 19. november 2018 Ikke jeg. Jeg har tenkt å spise kveldsmat nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Ikke jeg. Jeg har tenkt å barbere meg nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Jeg har tenkt å legge meg nå, om få minutter. Jeg barberte meg her om dagen, drepte barten min igjen. Endret 22. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Jeg har tenkt å oppdatere meg på dagens nyheter nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Jeg har tenkt å oppdatere meg på dagens nyheter nå. Svært da, du skulle glemme å svare han over deg. :huh: Ikke jeg enda. Jeg har tenkt å test spille brettspillet mitt nå til helgen med noen venner. Endret 22. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Mye surr her nå. Jeg har ikke tenkt å teste brettspill. Jeg har tenkt å dø en dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Mye surr her nå. Jeg har ikke tenkt å teste brettspill. Jeg har tenkt å dø en dag. Ser ut som du skapte den surrheten. :p Men det er greit, har alt latet som om det aldri har skjedd. Jeg lar bare døden komme, jeg. Man vet aldri når det skjer. Med andre ord, jeg har ingen planer om det enda. Prøver mitt beste å holde livet mitt i behold. Jeg har blidt utrolig flink å bygge i Minecraft. Endret 23. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Tror vi har for mange "Jeg har " leker DarkSeeds. Nå ble det feil igjen gitt over her.Dette er "jeg har tenkt" leken. Altså ting du har tenkt å gjøre i fremtiden (fks reise et sted, legge deg osv) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Tror vi har for mange "Jeg har " leker DarkSeeds. Nå ble det feil igjen gitt over her. Dette er "jeg har tenkt" leken. Altså ting du har tenkt å gjøre i fremtiden (fks reise et sted, legge deg osv) Det eneste jeg ser "jeg har", er min siste. =\ Etter det har vi faktisk fulgt regelen slik den skal være. Tror du meg ikke, skjekk igjen. Men uansett, er det jo menneskelig i å blingse av og til. ¦D Herre gud Gomp, ikke forvirr meg/oss enda mer da. XD lol Endret 23. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg