aleks_er__best Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg ser etter en lett MC som jeg skal kjøpe når jeg blir 16 og jeg vil ha en "dirt bike" som også kan kjøre på veien. Jeg er 173cm høy og jeg vil ha en som er passe til den høyden Takk på forhånd Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Legg til mer info. budsjett, hva slags vei etc. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 http://cycle-ergo.com/ Her kan du se sånn noenlunde hvordan sittestillingen blir på de fleste motorsykler. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Dyr og moro: - KTM EXC 125, Husaberg TE125, Husqvarna SMS 125, Beta RR, Sherco Billig og "meh": - Yamaha WRX125, Husqvarns SMR125, Rieju Marathon Endret 5. april 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Hvor bor du? Nytt eller brukt? Det kan være lurt å tenke på hvor du kan få hjelp. Her i sør, er det KTM, Sherco, Beta og Yamaha som er lettest å få hjelp til. På østlandet har du Snellingen, som har Husqvarna m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå