akelbo Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Insomniacs actioneventyr svinger seg inn på PlayStation 4 i september.Spider-Man har fått slippdato Lenke til kommentar
G Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Lurer bare på følgende. Som litt voksnere spiller, er dette noe jeg trenger, eller er det for kidsa? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Lurer bare på følgende. Som litt voksnere spiller, er dette noe jeg trenger, eller er det for kidsa? Det er for de som liker spiderman, være det barn eller de "litt voksne" Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Takk for støtten Det er nermere de nye batman spillene, men litt mer barnslig og komisk. Blir nok for mye for barn. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Lurer bare på følgende. Som litt voksnere spiller, er dette noe jeg trenger, eller er det for kidsa? Altså, det er jo opp til deg? Hvorfor begrense deg i hva du spiller? 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Lurer bare på følgende. Som litt voksnere spiller, er dette noe jeg trenger, eller er det for kidsa? Altså de forrige spiderman spillene syns jeg var veldig perfekt for barn, veldig barnevennlig. Men jeg føler denne versjonen som kommer ut i september blir mye mer actionfylt, og litt mer "voksent", selvom det er helt klart er for barn også. Jeg gleder meg uansett! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Open world i 30 fps kommer ikke på tale. Har prøvd før. Blir svimmel og kvalm. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 30 fps fungerer greit i spill som Uncharted, men regner med at man som Spider-Man svinger seg rundt i et forrykende tempo. Da blir 30 fps for dårlig, spesielt hvis den dropper ned mot 25 når ting blir hektisk. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Må vel helst vente å se det etter det har kommet ut, noen youtube-videoer av folk som spiller det tenker jeg Forbinder Spiderman med hva unger liker, men nå er jeg vel litt "captain obvious" Her spiderman telt, yummy Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Må vel helst vente å se det etter det har kommet ut, noen youtube-videoer av folk som spiller det tenker jeg Forbinder Spiderman med hva unger liker, men nå er jeg vel litt "captain obvious" Her spiderman telt, yummy Selv om barn liker noe, så er det ikke nødvendigvis eksklusivt for barn. Jeg er stor fan av Spider-Man i en alder av 35. De "skikkelige" Spider-Man-historiene har godt voksent stoff og mer modne historier enn det du finner i det meste av "voksen" litteratur. Og forøvrig ber jeg deg ta CS Lewis sine ord til etteretning: “Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development." Lenke til kommentar
beastin Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Hahahaha 30 i et så high paced spill? Nt. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) De gamle spillene kjørte vel på rundt 30 fps de, og det gikk da greit? Eneste slitsomme elementet var den enorme mengden motion-blur: Endret 6. april 2018 av Rustymagus Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 De gamle spillene kjørte vel på rundt 30 fps de, og det gikk da greit? Eneste slitsomme elementet var den enorme mengden motion-blur: Ser jo helt forjævlig ut. 1 Lenke til kommentar
Sandrex Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Joda, Spiderman er for barn og er barnevennlig, ingenting vondt med det, men det er derfor vi andre har fått Deadpool som tar det til det neste steget. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Ærlig talt, hvem lukta ikke lang vei at ett spill med dette nivået av grafisk fidelitet kom til å få 30fps på PS4? Hallo?Få det til PC, en skam at det bare kommer til PS4. Få slutt på denne ukulturen. Endret 11. april 2018 av Allostasis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå