NorsknRev Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 (endret) Feilpost Endret 24. september 2018 av beladinka Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Har brukt VoLTE med OneCall i noen dager nå på Samsung Note 9'en og det fungerer fint. Samtalene kobles opp nesten på sekundet slik det er med samtaler over 4G-nettet og samtalekvaliteten virker grei. OneCall har dog ikke fått på plass VoWifi enda når jeg tester på Note 9'en men det kommer vel etter hvert. Testet SIM-kortet fra OneCall i iPhone X'en men der fungerte ikke VoLTE. Dette kommer sikkert med en oppdatering av operatørinnstillingene etter hvert. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Har brukt VoLTE med OneCall i noen dager nå på Samsung Note 9'en og det fungerer fint. Samtalene kobles opp nesten på sekundet slik det er med samtaler over 4G-nettet og samtalekvaliteten virker grei. Kuriositet: Note 9 bruker den mer moderne EVS kodeken i stedet for "HD-voice" når samtaler går til andre OneCall eller Telia brukere, akkurat slik som hos Telia. Du kan se det i servicemenyen som åpnes med telefonappen (velg "nytt anrop" under samtale og tast inn *#0011# , stack1 og 2 betyr SIM-port 1 og 2) 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Jeg var akkurat innom OneCall.no, og «Uno» (chatbot) forteller at hver natt får 12.000 nye kunder Volte. Utrullingen vil være ferdig i slutten av oktober. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Goodie. Da får jeg endelig høre alle ordene når samboeren kjefter på meg, klart og tydelig. *edit* Nå har hun fått VoLTE også. Endret 25. september 2018 av Kynxx 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Uno har lagt ut en liste over støttede telefoner, og den ser ut til å være identisk med lista fra Telia. Akkurat det burde ikke være noen overraskelse, siden OneCall bruker Telias nett. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Feilpost Endret 27. september 2018 av beladinka Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Utrullingen er ferdig til 1. november, og blir tilgjengelig for alle kunder. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Er det noen her med MyCall kontantkort og VOLTE? Det skal offisielt bli lansert innen et par måneder, men lurer på om noen har klart å prate seg til det. Jeg klarte det ikke... Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Tar en bump for å melde at kontantkortkunder hos OneCall har tilgang til VOLTE. (Mulig jeg har sagt det før.) Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 På tide. Kan ikke skjønne hvorfor noe så grunnleggende kun skal være tilgjengelig for kunder med vanlig abonnement. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Money, money, money. Men ikke hos alle. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Kan jo ha noe med ROI og priortiteringsliste å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå