Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så drita at man glemmer at man er i et forhold?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si ja - ikke at du glemmer men at du kan bli så "forvirret" om det er et passende pyntet ord på "drita" at du tar valg du ikke ville tatt ved dine fulle fem.

La meg bare få si at jeg har aldri vært utro i fylla men jeg har gjort og sagt idiotiske ting i fylla som jeg ikke hadde sagt, gjort eller ment edru.

I min krets er det vanlig at vi tar ting som skjer i fylla med ei klype salt - så i min mening er fylla en "formildende omstendighet".

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fylla har skylda er en evneveik unnskyldning.

Det er gjort eksperiment hvor rimelig fulle folk ble satt i farlige situasjoner, og de klarte å skjerpe seg nok til å komme seg i havn, så det betyr bare at drita folk fortsatt tar en avgjørelse, og så bruker de fylla har skylda som unnskyldning for dårlige valg.

Klarer du ikke styre deg i fylla, drikk mindre eller la vær, så enkelt er det tenk.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Tror det er mulig, men er ikke det man men er så full at man glemmer at man er i et forhold. Er at man er så full at man ikke kan tenke. Damen til en kompis av med for lenge siden prøvde alltid å kysse meg når vi var dritings, selv foran typen. Hun pleide å bli så dritings at hun ikke engang visste hvem hun var engang. Så ja, ikke at man glemmer at man er i forhold, men glemmer alt.

PS. Disse menneskene burde ikke drikke.

Endret av depaderp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært så drita at jeg har rullet rundt på gulvet og ledd av en støvsuger. Jeg blir full bare jeg lukter på korken til vodka flasken. Har null toleranse. Har ALDRI gjort noe i fylla jeg angrer på dagen etterpå. Selv om du er drita så eier du kontroll, er bare enklere å gi faen i det istedet. Syns synd på de som er overbevist om at kjæresten bare gjør ditten eller datten i fylla og at han/hun "bare gjør dette i fylla". De lurer seg selv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har vært så drita at jeg har rullet rundt på gulvet og ledd av en støvsuger. Jeg blir full bare jeg lukter på korken til vodka flasken. Har null toleranse. Har ALDRI gjort noe i fylla jeg angrer på dagen etterpå. Selv om du er drita så eier du kontroll, er bare enklere å gi faen i det istedet. Syns synd på de som er overbevist om at kjæresten bare gjør ditten eller datten i fylla og at han/hun "bare gjør dette i fylla". De lurer seg selv.

Da har du faktisk ikke drukket nok.

At du er en person som fort blir fjollete og har ledd av en støvsuger er ikke en god definisjon på "full".

Du har sett drita fulle folk på "politiet"?

Du vet selvfølgelig at de har med seg et kamera team med et svært kamera og masse lys - det kan altså ikke unngås å legge merke til. Tror du virkelig at de menneskene som blir latterliggjort på nasjonalt tv forstår hva de gjør og aktivt velger å ydmyke seg foran hele nasjonen?

Og den andre tosken som drar inn "rimelig fulle" folk som redder seg ut av farlige situasjoner. Man vil nok finne langt flere eksempler av drita folk som tar valg som leder direkte til døden. En mus tar avgjørelser men har ikke kognitive evner til å ta smarte valg.

Lenke til kommentar

Har dere aldri vært så fulle at dere ikke er i stand til å gå? Så fulle at dere ikke aner hvordan dere kom dere hjem? Så fulle at dere ikke klarer å låse opp døra, og heller sover på dørstokken? Eller kanskje kommet hjem uten mobil, nøkler, og sko?

Er dette mulig, så må det da være mulig å glemme at man er i et forhold dersom noen prøver seg på deg. Har aldri vært utro i fylla (som jeg vet om), men har opplevd alt det andre.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...