Captain GITE Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Klassisk spørsmål: Hvordan kan man få et ligg med noen som en ikke kjenner? (GRATIS!) Siden? Apper? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Denne er ganske billig på IKEA. 3 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Dra ut på byen og sjekk opp folk. Det er desverre ikke noen magisk nettside eller "triks" som gjør at du kan få deg ett ligg når du vil. Du må jobbe for det. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Tinder/Happn osv? Virket for meg. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Tinder er vel det letteste for folk flest Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Tinder(og lignende) og nattestid på "byen". Når jeg er i Asia bruker jeg appen meetup en del, pub crawl er en sikker vinner. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Du må ha litt selvtillit og ikke være redd. Husk dette, det er tusen jenter både på tinder og byen. Du kommer til å bli avvist 90% av gangene. Det er ingen vits i å være hyggelig og snakke for mye og røre rundt grøten. Vil du ha sex eller en venn? Vær rett på sak uten å være for direkte, eller, vær gjerne direkte. Jeg kan gå til jenter som smiler til meg og ta tak i dem og si 'skal du bli med meg hjem etterpå siden du smiler så fælt?' Jenter liker direkte. De liker selvtillit. Du må få dem til å føle seg 'mindre verdt' som I du trenger ikke hun for du får noen andre. 'jenter vil ha det de ikke kan få' Dans gjerne litt, prat gjerne litt enten det er på Tinder eller byen, men ikke kast bort tid på lange samtaler. Kom rett til poenget. Skal jeg ligge med noen på Tinder gjør jeg det som regel innen 10-20 setninger og avslutter med noe som 'du får legge meg til på Snapchat, så avtaler vi et møte der. Jeg heter xx' Så jeg får de til å legge til meg. Leker hard to get. Anonymous poster hash: 18297...f80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg