BMWCoupeFtw Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Hei Har fått et snodig problem etter jeg gjorde en ren installering av W10. Trykker jeg på windows-knappen for å søke etter programmer, finner windows bare sine egne. Spill, spotify, eller andre programmer finner den ikke... Veldig irriterende problem. Noen som har peiling på hvordan man fikser dette?Har googlet litt, men ikke funnet ut av noe enda. Takk Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Du må installere programmene på nytt når du har gjort en ren installering av Windows. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Why? Hvis det er "standard programmer som følger med Windows" du snakker om, så er det nå slik at en del av dem blir lastet ned fra Windows Store (eller Microsoft Store, eller hva det heter i dag) etter at selve Windows-installeringen er ferdig, og det kan vel ta noen minutter ekstra. Åpne 'Store'-appen og se om det foregår noe Download-aktivitet der. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Er noen uker siden installeringen ble gjort. Det ikke standard programmene den ikke finner, men andre, slik som Spotify, Steam eller hva enn man har installert. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Hvis du installerte Steam, Spotify etc. før du reinstallerte Windows, så må du nok pent reinstallere Steam, Spotify, etc. også. Etter en ren installering husker ikke Windows noe som helst av hva du hadde installert av programmer. Programfilene ligger sikkert på disken der de ble plassert da programmet opprinnelig ble installert, men Windows "ser dem ikke". Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Jeg gjør alltid en clean w10 install da, så alle programmer er installert på nytt. Formatert så installert w10. Endret 4. april 2018 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå