Borger___ Skrevet 18. april 2018 Forfatter Del Skrevet 18. april 2018 Har funnet ny leietaker, betaler fom. Mai men flytter inn først i månedskifte Mai/Juni. Tenkte å sende en kortfattet mail til gammel leietaker etterhvert der jeg viser til kontraktens punkt 4 som er klokkeklar på oppsigelsestid. Tenker videre å foreslå at jeg kan gå med på å "redusere" oppsigelsestiden fra 2 måneder til 1 måned, dvs dem betaler for de 10 dagene i April, så er saken ute av verden.. Så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Du har ikke krav på husleie for mai fra tidligere leieboer hvis du har funnet ny leieboer for mai. Endret 18. april 2018 av Dragen Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 18. april 2018 Forfatter Del Skrevet 18. april 2018 Du har ikke krav på husleie for mai fra tidligere leieboer hvis du har funnet ny leieboer for mai. Nei det er derfor jeg foreslår at dem betaler for de 10 dagene de er skyldig i April. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå