Martin Braathen Røise Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Som 13-åring kodet han hjemmesider for noen skarve hundrelapper. Nå er Spotify-gründeren en av Nordens aller rikeste Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Løsningen er flott den, men artistene liker den ikke spesielt godt. Er vel heller nesten umulig å tjene penger der, så jeg ville passet meg litt der hadde jeg vært Ek. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Problemet til artistene er jo at de som regel bruker plateselskap som mellommenn. Da forsvinner mesteparten av kaka ned i de allerede overfylte lommene til plateselskapene. Hvis man hadde blitt kvitt selve plateselskapene hadde nok flere blitt fornøyde. Endret 4. april 2018 av Vice 7 Lenke til kommentar
Sten H Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 I Norge måtte han tappet selskaper for 510 milioner pr år for å betale formueskatten i tillegg til egen lønn osv. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Tradedoubler, huff gir meg gysninger med slik uønskede treff når man surfer. Men vet at dette er verktøy hva angår reklame. Liker ikke reklame så veldig, men noe av det må man vel bare leve med. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Den siste setningen "Jeg innså at jentene jeg var sammen med ikke var så gode mennesker. At de bare brukte meg, og at mine venner ikke var ekte venner" Når penger kommer til er dette egentlig forventet.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå