Eriond Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ser greit ut det du har satt opp. Om det er lurt å gå for S-ata får du nesten avgjøre selv. Argumenter for er ihvertfall at det blir ryddigere i kabinettet, Det er fremtidsrettet og ikke særlig dyrere enn en P-ata disk. Ulempene kommer ved at du som regel må bruke installasjonsdiskett ved installasjon, samt at noen programmer kan trøbble da de er så gamle at de ikke takler S-ata. (Veldig få) Ellers ville jeg gått for noe raskere ram dersom du har tenkt på overklokking. Skjermkort og Kabinett da? Noen tanker om det? Et Radeon 9800pro/XT kort ville jo være et godt valg med tanke på at du kanskje ikke har lyst til å oppgradere med det første igjen? Jeg ville valgt et Kabinett som er ryddig og greit å bygge i, og samtidig har gode muligheter for plassering av vifter. Kjøling er jo viktig. Dette er et glimrende kabinett i så måte, men det kan være en ide å spandere på det en bedre og større strømforsyning. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 kjøp Alien Ware bærbar pc:D www.alienware.com Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 quote( Dette er et glimrende kabinett i så måte, men det kan være en ide å spandere på det en bedre og større strømforsyning.)quote! Men det er et virkelig kjedelig kabinett!! Finn deg et Lian Li eller Lepont, eller kansje viss du liker fancy stuff, kjøp deg et Thermaltake kabinett(www.microplex.no) Så kjøper du en Fortron Source 400w PSU også på microplex.no:D ser bra ut:) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Joda, det er ikke verdens mest spennede å se på, men det er et av de mest geniale kabinettene jeg har sett noen gang. dessuten kan de fåes i Svart, med speilblank lakk Da blir det noe helt annet... Lian Li er bra det og, men koster jo dobbelt så mye. Uansett vurderer man selv hvor mye man vil legge i de forskjellige delene. PSU som er foreslått er et godt valg Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jo sant nok:) Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 S-ata har jo iallefall i teorien en hurtigere overføringshastighet, og jeg mener å ha hørt det skal være noe enklere å sette opp en RAID konfigurasjon med S-ATA. Siden jeg kommer til å drive en del med foto og videoredigering kommer jeg til å anskaffe meg S-ATA HDD's satt opp i RAID. Tenkte det kanskje var verdt å ta med hvis du har tenkt på lignende ting, men husk å velge et hovedkort som støtter RAID da..(det har du gjort forresten) Har desverre ingen personlig erfaring med S-ATA så akkurat der kan jeg ikke hjelpe deg. Lykke til! Lenke til kommentar
Hauk500 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 MSI mega er vel å bra, men den er dyr i forhold til hva du får... Trenger du en Radio/cdspiller også så kan du kjøpe denne... Velg heller ett enkelt barebone kabinett, hvis du er lei av hybel kaninene som legger seg å varmer seg ved kabinettet ditt Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 MSI mega er vel å bra, men den er dyr i forhold til hva du får... Trenger du en Radio/cdspiller også så kan du kjøpe denne... Velg heller ett enkelt barebone kabinett, hvis du er lei av hybel kaninene som legger seg å varmer seg ved kabinettet ditt Det samler seg ikke nødvendigvis hybelkaniner i kabinettet:) det du for eksempel gjør er å kjøpe et Lepont, der det er 6 vifter, 2 blåser inn og har dermed filter som stopper støv og dritt:) og fire ut:D Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 thermaltake heatpipe cpu kjøler, med papst 120mm 16db Hvor finner du denne? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Anbefaler fortsatt det kabinettet jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå