9UAHR1KO Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Målet var ti deltagere. Før turen er det allerede klart at «Sheconomy summit» blir en årlig begivenhet (Ekstra) Lenke til kommentar
Per Buer Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Jeg synes bemerkningen "ingen shopping eller vinsmaking" godt kunne være strøket. Jeg vet ikke hvordan det er med journalisten, men jeg trengte ikke den presiseringen. Jeg antar ikke at selv om en gruppe kvinner drar på tur så er det automatisk shopping involvert. De kvinnene jeg har reist med i forretningsøyemed hadde nok slått meg hardt i hodet om jeg hadde antatt det. Tilsvarende pleier vi ikke å anta at vi skal på fotballkamp når jeg reiser til Manchester med to mannlige kollegaer. Liten fillepirk. Siden hun har registrert varemerket er det ® og ikke ™ som er korrekt. ® indikerer at varemerket er registrert. Endret 4. april 2018 av Per Buer Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg synes bemerkningen "ingen shopping eller vinsmaking" godt kunne være strøket. Jeg vet ikke hvordan det er med journalisten, men jeg trengte ikke den presiseringen. Jeg antar ikke at selv om en gruppe kvinner drar på tur så er det automatisk shopping involvert. De kvinnene jeg har reist med i forretningsøyemed hadde nok slått meg hardt i hodet om jeg hadde antatt det.(...) Når det kommer til kvinnelige ansatte her jeg jobber ser det ut til å være en trygg antagelse at de utnytter situasjonen til å gjøre litt shopping når vi drar på litt lengre jobbrelaterte turer. Lenke til kommentar
Per Buer Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Når det kommer til kvinnelige ansatte her jeg jobber ser det ut til å være en trygg antagelse at de utnytter situasjonen til å gjøre litt shopping når vi drar på litt lengre jobbrelaterte turer. Leser jeg det riktig at du mener at dine kvinnelige kolleger i større grad enn mannlige kolleger bruker tiden på ikke jobbrelevante aktiviteter når de er på reise? Det er jo relativt oppsiktsvekkende. Lenke til kommentar
Thor Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Vi legger inn tid for shopping og hygge når vi er på tur. Det går ikke på bekostning av jobbrelevante aktiviteter. Jeg er mann. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Leser jeg det riktig at du mener at dine kvinnelige kolleger i større grad enn mannlige kolleger bruker tiden på ikke jobbrelevante aktiviteter når de er på reise? Det er jo relativt oppsiktsvekkende. Det var ikke det jeg sa, jeg sa ikke at de i større grad brukte tiden på ikke jobbrelevante aktiviteter men at de i større grad brukte tiden på shopping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå