-Night- Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Selv om Telia har eid Chess i mange år, har det blitt en mindre "lavpris" operatører igjen. Hva er deres tanker rundt dette? For meg ga det meg en grunn til å bytte. https://www.nettavisen.no/na24/telia-og-chess-slas-sammen/3423433003.html Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Som mangeårig Chess-kunde tenker jeg at jeg egentlig ikke bryr meg. Hvis Telia kjiper ut med abonnementet så finner jeg noe annet, hvis det forblir likt eller bedre så blir jeg. 2 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Enig med deg @Belfaborac, per nå ser det ut som vi får beholde samme priser som før, men hvor lenge før de dytter oss over på noe annet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Enig med deg @Belfaborac, per nå ser det ut som vi får beholde samme priser som før, men hvor lenge før de dytter oss over på noe annet? Ikke lenge Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Har chess vært lavpris i det siste? Har ikke lagt merke til dem blant vinnerene på prisundersøkelser. De har aldri vært best på pris når jeg har sett etter aktuelle leverandører for min del. Hadde chess i riktig gamle dager, og traff på vollvik på chess-kontoret i bergen en dag jeg var innom for å få hjelp med en mobiltelefon jeg hadde kjøpt. Endret 4. april 2018 av bo1e Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Enig med deg @Belfaborac, per nå ser det ut som vi får beholde samme priser som før, men hvor lenge før de dytter oss over på noe annet? Ikke lenge Jeg snuser på telipol, noen erfaring med dem? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Lurer på om det snart går samme veien med OneCall, har fått varsel om at mitt "hvilende" abonnement, misvisende kalt "Aktiv" (ingen månedsavgift) blir tvangsflyttet til Grunnpakka fra 1. mai. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Lurer på om det snart går samme veien med OneCall, har fått varsel om at mitt "hvilende" abonnement, misvisende kalt "Aktiv" (ingen månedsavgift) blir tvangsflyttet til Grunnpakka fra 1. mai. Jeg har også et hvilkende abo som brukes sporadisk under Chess Ambassador, får see hva som skjer med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg tror OneCall vil overleve. Med både Chess og OneCall i porteføljen hadde Telia ett lavprisalternativ for mye. De er nødt til å ha et billigmerke, og det var altså OneCall de valgte å beholde. Hvis det ryker et merke hos Telia, vil det være MyCall. Det kan skje dersom de regner på det og finner ut at de taper på penger på trafikken til utlandet- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 En operatør mindre - dette er et tilbakeslag. Når det gjelder Telia/Telenor så har ingen av dem særlig gode priser og jeg kommer nok aldri til å bli kunde til mitt bruk.Onecall overlever nok, og de dytter penger inn i markedsføring så det holder. Men de henger dessverre etter på teknologisiden mtp. 4G og wifi-tale. Ser at de fleste som tilbyr 4G og wifi-tale er i Telenors nett, så her bør noe gjøres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Enig med deg @Belfaborac, per nå ser det ut som vi får beholde samme priser som før, men hvor lenge før de dytter oss over på noe annet? Ikke lenge Jeg snuser på telipol, noen erfaring med dem? Tror Telipol kommer til å vokse nå når de får datakontroll på sine abonnementer - akkurat som komplett. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Chess har i dag bekreftet skriftlig at mobilnummer på "Vacation" fortsetter som "Vacation". Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Onecall eller talkmore er vel veien å gå for chesskunder da. Kan godt verve noen til talkmore om ønskelig. Begge får 2 måneder gratis da. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg har nesten tre hundringser bundet opp i to kontantkort fra chess. Nå må jeg betale 249 i måneden i «grunnpakke» for et kontant «abonnement» med telia kontantkort?? Jeg ville bare ha et par reservenummer. Ser ut som beste løsning blir å avslutte kontantkortene og nummerne. Eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Du behøver ikke ha faste påfyll eller pakker hos Telia. Det holder fint å fylle opp med en femtilapp per år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Tipper at du beholder saldoen ved overgangen, og at du får en SMS når det er på tide med oppfyll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå