Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

_Eirik_ skrev (2002-03-02 22:28):

Noen som vet om en bra (helst norsk) toturial for en som ikke har peiling på delohi i det hele tatt

bruker borland delphi6

Fint at du spurte. Vi holder på med en underside for HW.no, kalt Sourcecode.no, sjekk den ut. Delphi-seksjonen finner du her... Der ligger det to tutorials for nybegynneren. Alt på sidene er under konstant gjennomgåing, og kommer til å endres i nærmeste framtid, men du er velkommen til å kikke innom. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra at noen tar inisjativ og skriver noe på norsk. Det er alt for lite å finne om programmering på norsk.

Selv har jeg ikke begynt før denne uka. Faktisk ikke før i dag og trenger MASSE hjelp!!

Jeg er en skikkelig nybegynner, finnes det sider om delphi på norsk? Fant ei bra på engelsk, men det ble litt tungt i lengden

(Bruker en litt gammel versjon av delphi)

Lenke til kommentar
Ninny skrev (2002-03-06 10:21):

Jeg synes det er bra at noen tar inisjativ og skriver noe på norsk. Det er alt for lite å finne om programmering på norsk.

Selv har jeg ikke begynt før denne uka. Faktisk ikke før i dag og trenger MASSE hjelp!!

Jeg er en skikkelig nybegynner, finnes det sider om delphi på norsk? Fant ei bra på engelsk, men det ble litt tungt i lengden

(Bruker en litt gammel versjon av delphi)

Som sagt, http://www.sourcecode.no/delphi liker eg å tru at er bra, og den er på norsk i alle fall! :smile: Det kjem nye guidar i næraste framtid...

[ endret av kilogram den 2002-03-06 23:09 ]

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...