Redaksjonen. Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Overtar ny flytype som første flyselskap i verden.I dag starter en ny epoke for Widerøe Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) "de horisontale vertikalstabilisatorene" - er det høyderor dere mener, evt haleplan? Endret 4. april 2018 av J-Å Lenke til kommentar
Sivert Sæterbø Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 SÃO JOSÉ DOS CAMPOS ligger litt utenfor Sao Paulo langs motorveien til Rio og i krysset for en av hovedveiene ned til Costa Verde og Caraguatatuba. Var på omvisning i fabrikken i 2004. Det er forøvrig langt mer interessant å bo her enn i Sao Paulo av flere grunner, og ikke minst natur og fiskemuligheter langs veien ned til kysten med en fantastisk utsikt.. Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Widerø, som kortbaneselskap burde vel gå foran for å elektrisifisere luftfarten. Så kan vi forflytte oss raskere , med nullutslipp i vårt langstrakte land. Holder det ikke med batteri får de bruke Hydrogen og brenselceller som rekkevidde/tyngde-forlenger. Å arbeide for reduksjon av CO2 og lokal forurensning, og samtidig arbeide for reduksjon av luftfarten burde likestilles med noe rart/partipolitisk når vi har batteri og Hydrogen. Endret 4. april 2018 av Fri diskusjon og kunnskap Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Tipper flyet har digg akslerasjon med de svære motorene Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Widerø, som kortbaneselskap burde vel gå foran for å elektrisifisere luftfarten. Så kan vi forflytte oss raskere , med nullutslipp i vårt langstrakte land. Holder det ikke med batteri får de bruke Hydrogen og brenselceller som rekkevidde/tyngde-forlenger. Å arbeide for reduksjon av CO2 og lokal forurensning, og samtidig arbeide for reduksjon av luftfarten burde likestilles med noe rart/partipolitisk når vi har batteri og Hydrogen. Jepp, mer hydrogenspam. I alle faens tråder om alt mulig annet rart slås det til med hydrogenspam. WTF? 2 Lenke til kommentar
CXSUB4BA Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Hvor lang rullebane trenger denne flytypen. ? Kan de gå ned på småflyplassene? Hvor mye må evt rullebanene på småflyplassene forlenges? Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 De sier mye om hvor mye bedre det er enn forrige modell men er det bedre enn dagens turbopropp fly på forbruk og utslipp? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Hvor lang rullebane trenger denne flytypen. ? Kan de gå ned på småflyplassene? Hvor mye må evt rullebanene på småflyplassene forlenges? 1,620 m https://en.wikipedia.org/wiki/Embraer_E-Jet_E2_family#Variants Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Widerø, som kortbaneselskap burde vel gå foran for å elektrisifisere luftfarten. Så kan vi forflytte oss raskere , med nullutslipp i vårt langstrakte land. Holder det ikke med batteri får de bruke Hydrogen og brenselceller som rekkevidde/tyngde-forlenger. Å arbeide for reduksjon av CO2 og lokal forurensning, og samtidig arbeide for reduksjon av luftfarten burde likestilles med noe rart/partipolitisk når vi har batteri og Hydrogen. Jepp, mer hydrogenspam. I alle faens tråder om alt mulig annet rart slås det til med hydrogenspam. WTF? Med bannord skal hydrogen bekjempes! Jeg spår du vil gråte dine modige tårer etter hvert som hydrogen blir stadig mer aktuelt for langdistansetransport som skip og fly (hydrogen personbiler er derimot meningsløst). Et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå