Gå til innhold

Prince of Persia intall problemer

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte POP idag. Når instaleringa er ferdig, eller når søyle som viser hvor mange prosent det er har nådd toppen jobber dataen litt og så kommer denne meldinga. :devil:

Compenent transfer error

component: Autorun

File Group: Autorun - Disk2

File: E:\autorun\Pop_GFX\pop_logo_Highlight.bmp

Error: Datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll, CRC)

Hva er dette, er spillet defect eller hva? Svar meg så fort dere kan.

Takk for alle svar. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laster alle nye spill jeg... Så kjøper jeg de hvis jeg liker de... Hvis jeg ikke liker d, så sletter jeg d... Hvorfor i ****** skal jeg gå og kjøpe spill i butikken, med dagens priser gidder jeg ikke kjøpe noe før jeg har prøvd d... :mad: Nei takk, prøver først, så kan d kjøpes hvis d er verdt penga... Liker jeg et spill så kjøper jeg d, spiller ingen rolle om jeg har spilt igjennom det...

For å si d ganske enkelt, enten så er d boss, eller så er d spillbart, og hvem vil vel kjøpe et spill for så og finne ut etter 2 timer at dette spillet var drittkjedelig (noe som har skjedd meg mange ganger, den gang jeg var ung og dum :p)

Prince of persia har jeg jo faktisk allerede slettet, da d står at jeg ikke har bra nok skjermkort til å spille d.... (GF2 TI 500) Tenker jeg sparte 400 kroner på ikke stikke rett til butikken ja... :roll:

Jeg er ikke for piratkopiering, men jeg syns at når et spill koster 400 kroner, gang d med tja.... 5? da er du oppe i 2000 kroner... Det syns jeg er mye for 5 spill..

Lenke til kommentar

TX3, det er bra gjort å få nøyaktig den samme feilen som jeg fikk når jeg hadde en hacket versjon av POP... Jeg kan jo si sånn i basic hva feilmeldingen går ut på... DU skjønner, når man kopierer en cd med.... Nero, som deviance kopien er laget med, så funker kopibeskyttelsen sånn som den skal og lager snarveier til filer på TOC som ikke eksisterer... (Table of contents) Noe som da gjør at den ikke finner filene som det står i TOC at er der.... VOILA! Error...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Jeg er ikke for piratkopiering, men jeg syns at når et spill koster 400 kroner, gang d med tja.... 5? da er du oppe i 2000 kroner... Det syns jeg er mye for 5 spill..

Hvorfor gange med 5, egentlig? Man betaler 4-500kr for ett spill, punktum. Selvfølgelig bør man forvente spillbarhet og flere timer med uhemmet moro, og aller helst online-muligheter.

Det er mye drit som blir laget for tiden, men det er liksom det man har demoer for.

Lenke til kommentar

Som sagt online spilling har jo alltid en del og si, og der syns jeg d er bra, at spillselskapene bruker cd key, sånn at bare de som har kjøpt spillet originalt kan spille d på nett...

Jeg er forsåvidt enig med deg :) , men jeg vil vite om hele spillet er bra, ikke bare LITT av d... kanskje jeg er kravstor, men jeg har lyst å kjøpe spill som har en underholdningsverdi mer enn 2 dager... Man kan jo seff spille en demo i et par uker i strekk og se hvor gøy d er, men d blir liksom ikke d samme....?

Tror ikke d har kommet noe skikkelig demo av Prince of persia enda faktisk (vet ikke) og de demoene som går ann og laste på nettet ligger som oftest pakket inn på en drittside der man er nødt å registrere seg, og muligens betale for d hvis man vil ha ekstra båndbredde, og d gidder jeg bare ikke... D blir for dumt... :thumbdown:

Du skrev jo selv at d kommer mye dritt, d er sant, d komme UENDELIG mye dritt, og derfor... du skjønner? :)

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...