Johannes Entenmann Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Er på utkikk etter et godt nettbrett for spilling, har et gammel Samsung nettbrett som desverre ikke klarer de nye spillene noe særlig bra. Er det noen anbefalinger der ute? Sett litt på NVIDIA shield K1, see Dette får meget gode skussmål. Ligger et par ute på Finn i dag, finner ikke dette i butikk noen plass. Edit: Nvidia shield TV, er dette et Android produkt også som kan kobles til tv. Med play store og hele pakken? Endret 4. april 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) NVIDIA SHIELD TV Pro er vel det billigste og beste du får, husk konsoll er bedre PS4 eller xbox 360. Har prøvd den men ble åpenkjøp da det ikke gir glede av 4k skjerm. Skal du ha mobiler\nettbrett for gaming bør du over 5000 kr i pris hvis du ikke handler brukt for å komme over nvidia shield pro i ytelse. Endret 4. april 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Du har vanlig Nvidia Shield TV og Shield TV Pro. Disse er helt like i ytelse. Forskjellen ligger i at Shield TV Pro har 500GB lagringsplass, mens den andre har 16GB. Jeg er veldig fornøyd med min vanlige Shield TV, og den brukes hver dag. Er litt usikker på nettbrettet til Nvidia. Det begynner jo å bli noen år gammelt. Har du vurdert Nintendo Switch? Når det kommer til bærbare spill, er vel det den beste platformen. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Jeg er stor fan av spill på plsystore, er noe eget og sitte i stuen og spille på nettbrett om kvelden Men veldig usikker hva jeg burde gå for eller bare vente. See at de nyeste nettbrettet er helt oppi 7000-8000 kr og det er altfor mye for litt spilling om kvelden. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 Så litt etter brukt men ikke mye og spare der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå