VRK18 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Ikke hverdagskost. Hva tror dere motivet er? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Skoleskytinger og andre masseskytinger med lignende motiver er alle utført av menn, så jeg tror det er større sjanse for at dette er terror. Men forhåpentligvis så finner de motivet selv om gjerningskvinnen er død. Endret 3. april 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Eller bare en galning til med et våpen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ser ut som det var tilfellet ja, hun hatet visstnok Youtube og virket ikke helt stabil. Noen kilder nevner også at det mulig er snakk om hevn på en kjæreste. Kvinnelige masseskytere er en sjelden kost. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Meldingene jeg har lest er at hun var sint på Youtube etter de sluttet å legge reklame på videoene hennes og hun dermed mistet inntekt fra disse. At de nye reglene til Youtube har vært svært upopulære blant youtubere er jo en kjent sak, men at det skulle få såpass dramatisk utfall hadde vel få sett for seg om dette stemmer. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ta vekk inntekten til noen i USA og de er ruinerte. Jeg vil ikke si at det forståelig, men jeg forstår på en måte hvorfor utfallet ble som det ble. Heldigvis tok hun ingen med seg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Dette har ingenting med inntekt å gjøre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Ikke? Youtubere blir bannet høyre og venstre og de fjerner deres evne til å tjene på videoene. Jeg kan se hvordan det kan være katastrofalt for en som er avhengig av å få inn penger fra reklamene. Derfor kan det ha noe med inntekt å gjøre. Når folk mister sikkerheten sin og det ikke er noe annet sikkerhetsnettverk for å hjelpe dem er det ikke uvanlig at de kan klikke. Det var jo en kar her i norge for noen år siden som knivstakk saksbehandleren sin på NAV fordi han følte de ikke hjalp han godt nok. Hvordan tror du det er for mennesker som bor i ett land som ikke er villig til å engang hjelpe dem noe særlig?Edit: Det amerikanske system er fucked og en stor del av problemet. Folk som lever i så stor usikkerhet kan lett klikke, er som å trenge ett vilt dyr i ett hjørne. Til slutt smeller det. Endret 4. april 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Ikke? Youtubere blir bannet høyre og venstre og de fjerner deres evne til å tjene på videoene. Jeg kan se hvordan det kan være katastrofalt for en som er avhengig av å få inn penger fra reklamene. Derfor kan det ha noe med inntekt å gjøre. Når folk mister sikkerheten sin og det ikke er noe annet sikkerhetsnettverk for å hjelpe dem er det ikke uvanlig at de kan klikke. Det var jo en kar her i norge for noen år siden som knivstakk saksbehandleren sin på NAV fordi han følte de ikke hjalp han godt nok. Hvordan tror du det er for mennesker som bor i ett land som ikke er villig til å engang hjelpe dem noe særlig? Edit: Det amerikanske system er fucked og en stor del av problemet. Folk som lever i så stor usikkerhet kan lett klikke, er som å trenge ett vilt dyr i ett hjørne. Til slutt smeller det. Mulig jeg bygger en stråmann nå men slik jeg leser hva du skriver så er alle i USA fragile lettknuselige stakkarer? Nasim Aghdam var veganer og dyrevernaktivist, hun var garantert nihilistisk anlagt lenge før hun ble downrated og demonetized. Hun hadde forøvrig INTET talent i det hele tatt så hvorfor hun forventet å tjene noe på youtube er vanskelig å forstå. Endret 4. april 2018 av Dufen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke? Youtubere blir bannet høyre og venstre og de fjerner deres evne til å tjene på videoene. Jeg kan se hvordan det kan være katastrofalt for en som er avhengig av å få inn penger fra reklamene. Derfor kan det ha noe med inntekt å gjøre. Når folk mister sikkerheten sin og det ikke er noe annet sikkerhetsnettverk for å hjelpe dem er det ikke uvanlig at de kan klikke. Det var jo en kar her i norge for noen år siden som knivstakk saksbehandleren sin på NAV fordi han følte de ikke hjalp han godt nok. Hvordan tror du det er for mennesker som bor i ett land som ikke er villig til å engang hjelpe dem noe særlig? Edit: Det amerikanske system er fucked og en stor del av problemet. Folk som lever i så stor usikkerhet kan lett klikke, er som å trenge ett vilt dyr i ett hjørne. Til slutt smeller det. Mulig jeg bygger en stråmann nå men slik jeg leser hva du skriver så er alle i USA fragile lettknuselige stakkarer? Nasim Aghdam var veganer og dyrevernaktivist, hun var garantert nihilistisk anlagt lenge før hun ble downrated og demonetized. Hun hadde forøvrig INTET talent i det hele tatt så hvorfor hun forventet å tjene noe på youtube er vanskelig å forstå. Um, det vet du tydeligvis at jeg ikke mente. Jeg mente selvsagt at hvis du presser noen til det ytterste så ikke bli overrasket når det sier pang. Er hun sikkert, men det å miste inntektsgrunnlag kan fremdeles sende noen off the deep end. De fleste youtubere har en drøm og en cam og lite annet å tilby. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 En kvinnelig vegansk bodybuilder som gikk berserk pga nye Youtube retningslinjer ja... tenker oddsen var forholdsvis høy for den. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Vi må seriøst slutte å gjøre terrorister til antihelter, publisere bilder og motiver til hele globen. Voldelige handlinger skal ikke være en talerstol til hele verdens befolkning! Endret 4. april 2018 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Vi må seriøst slutte å gjøre terrorister til antihelter, publisere biler og motiver til hele globen. Voldelige handlinger skal ikke være en talerstol til hele verdens befolkning! Veldig enig der. Dette er vel en av grunnene selvmord ikke blir dekket i media også. Overdrevet media fokus planter ideer i dem som blir lett påvirket. Endret 4. april 2018 av depaderp Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke minst så tillater vi terroristangrep i å være effektive. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Sånn bare for å være misogynistisk i tillegg.... 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Travel ban for Vegans NOW! Stay in your own planetary system, Vegans! 3 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Det viser seg nå at hun er PETA aktivist og klimahysteriker. Hadde sikkert stemt MDG om hun bodde i Norge. 1 Lenke til kommentar
ikek Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Det viser seg nå at hun er PETA aktivist og klimahysteriker. Hadde sikkert stemt MDG om hun bodde i Norge. Var det nødvendig å dra MDG inn i denne smørja? For all del det er mye å kritisere MDG for, men de hadde vel ingenting med denne saken å gjøre! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Nok et eksempel på unødvendig brønnpissing. Det er et gjennomgående problem i den offentlige debatten at man skal melke de politiske aspektene for alt det er verdt. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Så YouTube betalte henne ikke nok for dette altså, rare greier du. https://www.youtube.com/watch?v=MZrq8Kco4rU Apropos rar...ehm. https://www.liveleak.com/view?t=HSfr_1522848705 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå