Gå til innhold

Kvinnelig skytter i California

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skoleskytinger og andre masseskytinger med lignende motiver er alle utført av menn, så jeg tror det er større sjanse for at dette er terror.

Men forhåpentligvis så finner de motivet selv om gjerningskvinnen er død.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Meldingene jeg har lest er at hun var sint på Youtube etter de sluttet å legge reklame på videoene hennes og hun dermed mistet inntekt fra disse. At de nye reglene til Youtube har vært svært upopulære blant youtubere er jo en kjent sak, men at det skulle få såpass dramatisk utfall hadde vel få sett for seg om dette stemmer.

Lenke til kommentar

Ikke? Youtubere blir bannet høyre og venstre og de fjerner deres evne til å tjene på videoene. Jeg kan se hvordan det kan være katastrofalt for en som er avhengig av å få inn penger fra reklamene. Derfor kan det ha noe med inntekt å gjøre. Når folk mister sikkerheten sin og det ikke er noe annet sikkerhetsnettverk for å hjelpe dem er det ikke uvanlig at de kan klikke. Det var jo en kar her i norge for noen år siden som knivstakk saksbehandleren sin på NAV fordi han følte de ikke hjalp han godt nok. Hvordan tror du det er for mennesker som bor i ett land som ikke er villig til å engang hjelpe dem noe særlig?

Edit: Det amerikanske system er fucked og en stor del av problemet. Folk som lever i så stor usikkerhet kan lett klikke, er som å trenge ett vilt dyr i ett hjørne. Til slutt smeller det. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Ikke? Youtubere blir bannet høyre og venstre og de fjerner deres evne til å tjene på videoene. Jeg kan se hvordan det kan være katastrofalt for en som er avhengig av å få inn penger fra reklamene. Derfor kan det ha noe med inntekt å gjøre. Når folk mister sikkerheten sin og det ikke er noe annet sikkerhetsnettverk for å hjelpe dem er det ikke uvanlig at de kan klikke. Det var jo en kar her i norge for noen år siden som knivstakk saksbehandleren sin på NAV fordi han følte de ikke hjalp han godt nok. Hvordan tror du det er for mennesker som bor i ett land som ikke er villig til å engang hjelpe dem noe særlig?

Edit: Det amerikanske system er fucked og en stor del av problemet. Folk som lever i så stor usikkerhet kan lett klikke, er som å trenge ett vilt dyr i ett hjørne. Til slutt smeller det. 

Mulig jeg bygger en stråmann nå men slik jeg leser hva du skriver så er alle i USA fragile lettknuselige stakkarer? 

Nasim Aghdam var veganer og dyrevernaktivist, hun var garantert nihilistisk anlagt lenge før hun ble downrated og demonetized.

Hun hadde forøvrig INTET talent i det hele tatt så hvorfor hun forventet å tjene noe på youtube er vanskelig å forstå.

Endret av Dufen
Lenke til kommentar

Mulig jeg bygger en stråmann nå men slik jeg leser hva du skriver så er alle i USA fragile lettknuselige stakkarer? 

Nasim Aghdam var veganer og dyrevernaktivist, hun var garantert nihilistisk anlagt lenge før hun ble downrated og demonetized.

Hun hadde forøvrig INTET talent i det hele tatt så hvorfor hun forventet å tjene noe på youtube er vanskelig å forstå.

Um, det vet du tydeligvis at jeg ikke mente. Jeg mente selvsagt at hvis du presser noen til det ytterste så ikke bli overrasket når det sier pang. 

Er hun sikkert, men det å miste inntektsgrunnlag kan fremdeles sende noen off the deep end. 

De fleste youtubere har en drøm og en cam og lite annet å tilby.

Lenke til kommentar

Det viser seg nå at hun er PETA aktivist og klimahysteriker. Hadde sikkert stemt MDG om hun bodde i Norge. 

Var det nødvendig å dra MDG inn i denne smørja? For all del det er mye å kritisere MDG for, men de hadde vel ingenting med denne saken å gjøre!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...