Gå til innhold

Hva er den miste tempen noen her har klart?


Mekkeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til tidligere innlegg:

 

Hva slags glede skulle man ha av å lyve om temperaturen da? Er det om å gjøre å ha lavest temperatur her?

 

Selv ved vanlig rom temperatur (bruker å ha det varmt her) ligger jeg på 39' med litt middels working. Før med den gamle dritt vifte som fulgte med CPU, lå jeg på 50'+ med working.

Har litt simple PAPST kabinett vifter i tillegg til Smart Case Fan 2 som kjører på 3000 rpm (ca) ved 39'.

 

Skrev kan litt komplisert, men har det travelt, så gidder ikke ta meg tid til å se igjennom, snakkes!

Lenke til kommentar
Til tidligere innlegg:

 

Hva slags glede skulle man ha av å lyve om temperaturen da? Er det om å gjøre å ha lavest temperatur her?

 

Har en mistanke om tørris, og minus 30-50grader er Bull**** Dette kan oppnåes, men disse eksemplene, spesiellt den med tørris tar kaken, "sitter her med tørris...." Ja jeg sitter med en tank med nitrogen hver gang det surfes. Er fornøyd hvis CPU er under 40 v max, og Hk under 30. :cool:

Endret av stigen1
Lenke til kommentar
Tja jeg har vel mellom 7-12 grader på cpu og 23 grader i rommet , dette med vannkjøling og uten peltiern.

der skiver du jo at du har 23 grader i rommet. og senere bare få grader varmere enn ute?. ikke for og kverulere men... ;)

Pc'en står i rommet der det er 23 grader, mens vannkjølingen(tanken/radiator) står nok i kjelleren der det er 0...

Lenke til kommentar
Til tidligere innlegg:

 

Hva slags glede skulle man ha av å lyve om temperaturen da? Er det om å gjøre å ha lavest temperatur her?

 

Har en mistanke om tørris, og minus 30-50grader er Bull**** Dette kan oppnåes, men disse eksemplene, spesiellt den med tørris tar kaken, "sitter her med tørris...." Ja jeg sitter med en tank med nitrogen hver gang det surfes. Er fornøyd hvis CPU er under 40 v max, og Hk under 30. :cool:

- grader på cpu og system er mulig ved hjelp av nitrogen kjøler eller vapochill.. vapochill er kjent til å klare til -35

og du kan tru hva du vil med om folk lyver eller ike

Lenke til kommentar
Til tidligere innlegg:

 

Hva slags glede skulle man ha av å lyve om temperaturen da? Er det om å gjøre å ha lavest temperatur her?

 

Har en mistanke om tørris, og minus 30-50grader er Bull**** Dette kan oppnåes, men disse eksemplene, spesiellt den med tørris tar kaken, "sitter her med tørris...." Ja jeg sitter med en tank med nitrogen hver gang det surfes. Er fornøyd hvis CPU er under 40 v max, og Hk under 30. :cool:

- grader på cpu og system er mulig ved hjelp av nitrogen kjøler eller vapochill.. vapochill er kjent til å klare til -35

og du kan tru hva du vil med om folk lyver eller ike

Hvis du ser på noen av de specs til de som skriver slikt så skjønner du, eller kanskje ikke... Har selv vannkjøling så er opplyst i de kretser. Noen røper seg nemlig når de kommer med slike kommentarer, og skriver i profil at de har luftkjøling osv, Capiche? :thumbs:

Lenke til kommentar
Til tidligere innlegg:

 

Hva slags glede skulle man ha av å lyve om temperaturen da? Er det om å gjøre å ha lavest temperatur her?

 

Har en mistanke om tørris, og minus 30-50grader er Bull**** Dette kan oppnåes, men disse eksemplene, spesiellt den med tørris tar kaken, "sitter her med tørris...." Ja jeg sitter med en tank med nitrogen hver gang det surfes. Er fornøyd hvis CPU er under 40 v max, og Hk under 30. :cool:

- grader på cpu og system er mulig ved hjelp av nitrogen kjøler eller vapochill.. vapochill er kjent til å klare til -35

og du kan tru hva du vil med om folk lyver eller ike

Hvis du ser på noen av de specs til de som skriver slikt så skjønner du, eller kanskje ikke... Har selv vannkjøling så er opplyst i de kretser. Noen røper seg nemlig når de kommer med slike kommentarer, og skriver i profil at de har luftkjøling osv, Capiche? :thumbs:

oi tenkte ikke over de osm har skrevet noe i speccs.. men eke alltid de oppdaterer den.. ejg har glemt å oppdatere min.. men vannkjølingen varierer alltid ettersom radiatoren er forskjellige kvalitet på.. men seff mange tenker ikke på ¨å skrive hvor radiator står etc.. men du har rett

Lenke til kommentar
Tja jeg har vel mellom 7-12 grader på cpu og 23 grader i rommet , dette med vannkjøling og uten peltiern.

der skiver du jo at du har 23 grader i rommet. og senere bare få grader varmere enn ute?. ikke for og kverulere men... ;)

Pc'en står i rommet der det er 23 grader, mens vannkjølingen(tanken/radiator) står nok i kjelleren der det er 0...

Du kverulerer vel ikke men du missforstår. Det er ca 23 grader i rommet der jeg og maskinen er , men det er bare noen få graders forskjell mellom temp i boden der radiatoren er og utetemp.

Sånn er det bare med den saken :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...