Gå til innhold

Hva er den miste tempen noen her har klart?


Mekkeren

Anbefalte innlegg

Bare å lage hull i veggen med rør inn i pc'en. Vifte som trekekr kald luft utenifra, da blir det kaldt. Hvis du da bor en kaldt plass og får -30-40 inn så blir det herlig.

 

 

ja det hadde vært noe! men tror ikke foreldrene mine hadde blitt så glade om jeg plutselig hadde lagd et kjempe hull i vegen og satt et stort langt rør med en Delta 12cm vifte på enden. da hadde det nok blitt bråk både fra vifte og foreldre!. hehe :D .

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke ventil på rommet da? sånn hvit plasdrit som man kan åpne. De kan erstattes med tørketrommelutlufting. Så er det bare å ta tørketrommelslange til pc'en. Kan bli alvorlig kaldt på rommet da.

Nei dessvere jeg har ikke sånn lufte ventil, men tenkte jeg kunne lage til noe greier, sette inn et 4 eller 5'' rør/slange og koble dette til sidedøren på kabinettet

og en kjempe hissig delta 12cm vifte på enden, så tror jeg det kunne blitt bra, bare og trekke den ut av vinduet når man skal teste litt. tror nok det også kunne funket sånn tålig bra, men blir kansje litt mye dilldall da. men har vurdert og teste dette en gang.... vi får se. :)

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar
CPU:

 

Idle: 32- 33 C

Full 36 - 40 C

 

 

HK: 25 - 27 C

 

 

hjemmelaget Vannkjøling

 

 

 

 

synes dere med vifte har litt vell lite.. har hørt at vannkjøling er MYE bedre en vifter :roll::roll:

Kommer litt an på romtemp og tweaking og system. Generelt sett skal vannkjøling være bedre, men alt avhenger av så mange faktorer. :)

Lenke til kommentar
CPU:

 

    Idle:  32- 33 C

    Full 36 - 40 C

 

 

HK: 25 - 27 C

 

 

hjemmelaget Vannkjøling

 

 

 

 

synes dere med vifte har litt vell lite.. har hørt at vannkjøling er MYE bedre en vifter  :roll:  :roll:

Kommer litt an på romtemp og tweaking og system. Generelt sett skal vannkjøling være bedre, men alt avhenger av så mange faktorer. :)

Romtemp rundt 20-25 en plass

 

vcore 1.75

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Linken virker ikke. Men hvis det er temperatuerer målt med hovedkortets sensorer er det ikke verdt stort. Temperaturene varierer sterkt, BIIOS versjonen forandrer avogtil mye. Itillegg har hvilket hovdkort du har selvsagt masse å si

 

EDIT: der virket bilde ja. Romtemp?

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar
Linken virker ikke. Men hvis det er temperatuerer målt med hovedkortets sensorer er det ikke verdt stort. Temperaturene varierer sterkt, BIIOS versjonen forandrer avogtil mye. Itillegg har hvilket hovdkort du har selvsagt masse å si

 

EDIT: der virket bilde ja. Romtemp?

romtemp er nok rundt 22 grader.. for når jeg fryser så er det nede i 25 grader eller 20. s det ligger mellom her et sted..

 

JEg har målt med 3 programmer og alle måler samme grader.

Har en xp 2600+ og har HK som heter AT7 MAX2

 

Denne tempen er målt med ulike versioner av bios ettersom jeg oppgraderte.

Min kamerat som har samme cpu og samme hovedkort med samme kjøleribbe ogslikt... han har samme grader på sin cpu

Lenke til kommentar
VincentYa: 24 grader på CPU med luft? Dream on. OK, kameraten din har samme temperatur, han har også samme hovedkort! Tom. fingeren er mer til å stole på enn sensoren på hovedkortet.

du drømmer du og. kjøleribba mi er iskald.. siden du ikke klarer det betyr det ikk at du ikke klarer det.. dessuten er temp i idle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...