XE800 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Innimellom lager PS4 Pro'en min denne lyden (starter på 1:51): (video) Er dette vifte-lyd, eller er det noe helt annet? Høres nesten ut som om noe er løst og kommer borti noe annet? Det skjer innimellom når jeg spiller Uncharted 4 og nesten hele tiden under Kingdom Hearts 1.5, mens jeg kan spille FF15, Digimon og Persona 5 uten noe bråk. Noen som vet hva dette skyldes og hvordan jeg kan fikse det? Jeg har forsøkt å google uten å finne løsning på akkurat "min" lyd (den har vært der siden første dag, så det er i hvert fall ikke støvete vifte som er årsaken). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Første bud, hvordan har du plassert konsollen? Noen spill får maskina til å peise på og andre hører man knapt noe bråk. Og dette nevner du jo selv også Endret 3. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Min første Ps4 Pro hørtes ut som et helikopter Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Sett maskinen på et sted med bedre forhold for luft å komme seg vekk fra maskinen. Liker ikke at min standard PS4 også høres ut som en jetfly av og til, men det hjalp å sette den på en hylle for seg selv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Sett maskinen på et sted med bedre forhold for luft å komme seg vekk fra maskinen. Liker ikke at min standard PS4 også høres ut som en jetfly av og til, men det hjalp å sette den på en hylle for seg selv. Var luftig bråkte som fy nummer 2 er bedre men blir nesten ikke brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå