m20k Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Skal på et intervju på en plass hvor jeg er vikar, da de har lyst ut en fast deltidsstilling. Har aldri vært på et intervju på en plass hvor jeg jobber før, så jeg lurer egentlig på om hva jeg må ha med meg når jeg allerede jobber der. De kjenner meg jo, og vet hvordan jeg jobber. Er det da like viktig å ha med seg papirer med attester, vitnemål osv? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Det burde ikkje være nødvendig å ha med seg noke. Alt av relevante papir har vell arbeidsgiver frå før? Det som kan være lurt er rett og slett å spørre. Då får du eit klart svar, samtidig som du signaliserer at du tek intervjuet seriøst nok til at du vurderer korleis du skal forberede deg. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg hadde uansett hatt med meg en liten mappe med attester og kortfattet cv i tilfellet intervjueren har slurvet så kan du bla opp eventuell info som den personen har oversett. Det setter uansett deg i godt lys om det er nødvendig eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå