Hotel Papa Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Hei! Har nå brukt podcast addict en stund, men irriterer meg litt over at den bruker mobildata, selv om den er satt til wifi-only over hele fjøla. Noen som har en annen podcast app de kan anbefale? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Jeg bruker Player FM. Oversiktlig og fin. Anbefaler ting jeg liker. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg bruker Player FM. Oversiktlig og fin. Anbefaler ting jeg liker. +1 for Player FM, brukte den på Samsung S8 og var min absolutte favoritt når det gjaldt podcast på Android. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Veldig fornøyd med pocketcast:) 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Har nå brukt Player FM en god stund, og må si meg veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Selv har jeg bare prøvd Castbox. Er det noen her som har prøvd den og kan si om de andre er bedre eller dårligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå