AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Ble fortalt for noen mnd. av en av mindre bestekamerater, at jeg kysset éi jente i fylla, var visst med noe flasken snurrer opplegg, men likevel så har jeg utrolig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten. Vi har vært sammen i ca 2 år, og er relativt unge, rett under 20. Vi har dog. vært med på swingers, hvorav kun jeg gjennomførte med ei fra et annet par, men det var da OK for alle parter siden det var noe ala det som skjedde der, ble der. Var faktisk utrolig dårlige greier, mulig jeg var bare uheldig, men vil ikke ha noen andre enn fruen, noen gang. Burde jeg fortelle om det, eller drite i det? Jeg elsker henne utrolig høyt, så selv et uskyldig kyss tærer på meg.. Anonymous poster hash: 2e7fa...ee6 Anonymous poster hash: 2e7fa...ee6 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Du skal fortelle det. Du er ikke i en posisjon hvor du kan velge om forholdet deres skal ta et slag eller ikke akkurat nå. Det er kun kjæresten din som kan svare på dette. DU gjorde en stor feil. Alt du kan gjøre er å fortelle om det og ikke være egoistisk. Hvorfor lurer alle som har vært utro på om de skal fortelle det?? Selvfølgelig skal man det. Ha litt respekt! Å skjule utroskap for å ikke lage bråk i et forhold er ikke det samme som å verne forholdet eller å være smart, det er kynisk og respektløst. 4 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Sidan du har dårleg samvittigheit so talar det sterkt for at du også sjølv anser dette som utroskap. Det at du ikkje vil fortelle om det no når du veit det er enda eit "bevis" for at du veit at du burde fortelle det. Alt dette talar imot at det var eit uskyldig kyss, sjølv om du sjølv prøver å overbevise deg sjølv om det. Hadde dette vært eit uskyldig kyss so hadde du heller ikkje hatt problemer med å gå rett til kjæresten din for å fortelle at du har blitt fortalt at du kyssa ei anna under ein festleik som om det var ei heilt vanleg fyllehistorie. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Grunnet til at jeg har unngått å si det er for å ikke såre henne, i og med at dette faktisk var et uskyldig lite kyss i fylla, og nei, sier faktisk ikke det for å overbevise meg, men jeg hater å se henne lei seg, og når såpass langt tid har gått, det er da det faktisk blir ille. I begynnelsen tenkte jeg ikke noe mer over det siden jeg ikke huske det engang, men nå som tiden har gått så føler jeg bare at ho fortjener å vite det. Forholdet vårt er veldig sterkt, så at det vil ha noe betydning er lite, som sagt, vi har vært med på ganske mye grovere enn et uskyldig kyss. Takk for svar. Anonymous poster hash: 2e7fa...ee6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Syntes ikke du skal fortelle henne det, men mindre hun har sagt hun ønsker vite alt slikt. Noen ønsker ikke vite det, for det ødelegger tilliten i forholdet. Anonymous poster hash: 103f2...5dc 2 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Syntes ikke du skal fortelle henne det, men mindre hun har sagt hun ønsker vite alt slikt. Noen ønsker ikke vite det, for det ødelegger tilliten i forholdet. Anonymous poster hash: 103f2...5dc For å ikke ødelegge tilliten i forholdet? Tilliten ble ødelagt når han kysset en annen... Ts, du sier at forholdet er sterkt og at du virkelig bryr deg om henne. Hvis du mener det, så vil det rette være å si det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Støtter at du skal si det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 ikke si det, det vil ikke tjene noen å si det, samt at det ikke betyr noe som helst og det er noe du ikke vil gjenta. jeg ville ikke hva vist det, bedre å leve i uviten. er det noe som skjer gjenntatte ganger er det en helt annet sak Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Hvorfor påføre din kjære plager bare fordi DU har dårlig samvittighet? Er det bedre for deg at det blir værre for henne? Var det uskyldig så var det vel det da, så ikke forsøk å koke høne på fem fjær. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Du skal fortelle det. Du er ikke i en posisjon hvor du kan velge om forholdet deres skal ta et slag eller ikke akkurat nå. Det er kun kjæresten din som kan svare på dette. DU gjorde en stor feil. Alt du kan gjøre er å fortelle om det og ikke være egoistisk. Hvorfor lurer alle som har vært utro på om de skal fortelle det?? Selvfølgelig skal man det. Ha litt respekt! Å skjule utroskap for å ikke lage bråk i et forhold er ikke det samme som å verne forholdet eller å være smart, det er kynisk og respektløst. Helt enig! Å gå rundt å ha dårlig samvittighet er iallefall ikke veien å gå. Du gjorde noe idiotisk. Ville fortalt det til kjæresten din og bedt om tilgivelse. Anonymous poster hash: f2750...215 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Psykologisk er slike hemmeligheter en stor last på hjernen. Få det ut av veien. Det gnager på sjela di og kommer alltid til å gjøre det. Du har det bra nå, men du vil aldri virkelig få det bra hvis du skal gå og juge resten av livet. Det koster mer enn det smaker. Så må ho få lov til å bestemme 100% selv hva ho vil gjøre med det. Men når ho er villig til å "swinge", så tenker jeg at det ikke vil ha så mye å si likevel. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Sa det til henne igår, og gikk ikke heeelt som forventet. Hun ble ikke såret eller sint, kun litt lei seg for at jeg ikke fortalte det tidligere til henne, men forklarte hvorfor og la meg selvfølelig helt flat. Så nei, ingen skade tatt overhodet, var bare deilig å få sagt det ut. Hun brydde seg ikke noe særlig over det da det var en tilfeldig person på slikt opplegg vi holdt på med. Takk for svarene. :-) Anonymous poster hash: 2e7fa...ee6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Så bra! Føler du deg ikke bedre? Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ærlighet kan man fint leve med selv om den til tider kan være kjip. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå