madura Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 I går registrerte jeg meg her, og la inn mitt første innlegg. Det heter "påloggingsboks dukker opp"(tror jeg), og en person hadde svart på dette. Men omtrent annenhver gang jeg kommer innom for å kikke her så er innlegget forsvunnet(slettet..!?) fra siden, men så dukker det opp igjen ..og forsvinner igjen.? Hva er det som gjør dette..? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...10&forum=61 denne du leter etter? Lenke til kommentar
madura Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Hei, Jada den dukket opp igjen nettopp så jeg også. Men hvorfor forsvinner den og kommer tilbake? Er det noe som bare skjer hos meg eller..!? Lenke til kommentar
555 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 er ikke sikker på hva du mener men når noen svarer kommer den opp på forsiden Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 hvis du går helt ned på siden (den kategorien du postet), så finner du "vis alle tråder" klikk der. tror den forsvinner hvis ingen har svart siden du var der sist. irriterende. Lenke til kommentar
madura Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Ok, nå skjønner jeg.. Det samme skjedde jo på det gamle delphi-forumet også. burde jo egentlig skjønt det ..beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå