Knut S Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 reinkarnasjon ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Dekorativt og skarpt bilde av en halvgud av en munk. Du snakker om å ta seg selv høytydelig. Interessante bilder du har tatt rundt religionsdyrkelsen der nede. Kunne vært morsomt om du la inn noe forklarende tekst for oss som ikke har peiling. Vennlig hilsen Oddvar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Dekorativt og skarpt bilde av en halvgud av en munk. Du snakker om å ta seg selv høytydelig. Interessante bilder du har tatt rundt religionsdyrkelsen der nede. Kunne vært morsomt om du la inn noe forklarende tekst for oss som ikke har peiling. Vennlig hilsen Oddvar Det er nok ikke han som er selvhøytidelig. Munken er en av Thailands mest berømte munker og het luang pu that og levde mellom 1582 og 1682. Bildet er todelt. Selve tempelet er fra koh samui mens munken foran er hos meg. Måten jeg har gjort det på er sikkert tungvint for jeg klonet munken inn i templet. Jeg klarer ikke helt dette med å jobbe lagvis i Photoshop. Har ikke lært det men skal ikke gi meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg