Gå til innhold

Apple skal begynne å lage sine egne prosessor­brikker til Mac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fortsatt ikke overbevist om at det er så lurt å dra inn alt for mye fra mobilverdenen til tastaturbaserte platformer.

Et liten småbedrift i Amerika - Microsoft - har bommet ganske mye der. Desktopapplikasjoner bør ikke bli for banale og mobil/brett-apps bør ikke være for kompliserte. Trå feil og det blir ikke noe særlig brukeropplevelse utav det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Om Apple lykkes med dette, så vil det garantert ikke bli noe billigere hardware fra den kanten.

Når skal de komme med touch skjermer til OSx?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, ikke trå i det heletatt, og det blir ingen brukeropplevelse i det heletatt...

Vel,

Man behøver ikke å tråkke skoa av pedalene - blir ikke framdrift av det.

Dessuten har runde hjul sine fordeler. Det er derfor man skjeldent ser sykler med 4kantede hjul.

Lenke til kommentar

Dessuten har runde hjul sine fordeler. Det er derfor man skjeldent ser sykler med 4kantede hjul.

Treffende analogi. Selv foretrekker jeg å dra på sykkeltur med så få sykler av gangen som mulig. 

Lenke til kommentar

Treffende analogi. Selv foretrekker jeg å dra på sykkeltur med så få sykler av gangen som mulig.

Helst ingen. Men så har de jo gode vafler på Kikut om sommeren da...... Hvor mye spandex koster vaffelkos, og er det verdt togturen til Stryken? Kommer helt an på øynene som ser og hva de ser må vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...