Ni kon Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vel du har en rekke fordeler med DVI (som du sikkert har lest i posten min). Men det er DU som skal bruke skjermen, og hvis du er fornøyd med VGA er jo det helt greit. Mange bruker VGA i dag, selv om jeg anbefaler DVI. Men da må du dessverre få deg et nytt skjermkort hvis du ønsker dette. Nå skal det legges til at jeg ikke er like god på skjermkort som jeg er på LCD-skjermer Men jeg tror jeg hadde ringt til leverandøren og spurt om du har en feil på skjermkort. Eventuellt er det jo jul snart, og kanskje du legger en pakke til deg selv under juletreet? Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Kanskje det ja Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Lykke til og god jul kompis!! Følg med på kalendern, kommer noen godbiter der Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 takk takk, og god jul Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 har fått nytt skjermkort nå, og nå funker det bare bra =) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 takk for tilbakemeldingen. kos deg fremover da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå