Gå til innhold

Tips til nye hodetelefoner :)


Anbefalte innlegg

Hei skal nå fornye meg på denne fronten har nå Plantronics Backbeat PRO er vel ca tre år gamle har vært fornøyd med de men vil fornye litt. "på tide tenker dere sikkert"  :) 

 

Har flyttet til en to manns bolig og nabon er en eldre dame som ikke digger støy..

 

Jeg bruker de hjemme så ikke noe jeg går ut med de. Ønsker selvsagt god lyd gjerne mulighet for høy lyd.

 

​Støy redusering er derfor ikke superviktig men liker bass og trøkk.

 

Har jo kikket på noen tester og fant en god pris på disse, er det veien å gå eller finnes det bedre tips i denne gruppa?

 

https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/hodetelefoner-og-oerepropper/bo-play-over-ear-bt-anc-h9-argilla-brigt/p-489111/

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisklasse har du i tankene? hvis du er villig til å bruke litt mer så er vel beyerdynamic dt 1770 pro veien å gå, men disse krever og en forsterker.

3-5000 tenker jeg ser de passer der så test virker jo meget bra eneste er vel at trådløst er et pluss men ikke kontant avgjørende.

Lenke til kommentar

 

Prisklasse har du i tankene? hvis du er villig til å bruke litt mer så er vel beyerdynamic dt 1770 pro veien å gå, men disse krever og en forsterker.

3-5000 tenker jeg ser de passer der så test virker jo meget bra eneste er vel at trådløst er et pluss men ikke kontant avgjørende.

 

SKal du ha trådløst så er nok b&o h9i et godt valg, har selv b&w px og er storfornøyd med de

Lenke til kommentar

 

 

Prisklasse har du i tankene? hvis du er villig til å bruke litt mer så er vel beyerdynamic dt 1770 pro veien å gå, men disse krever og en forsterker.

3-5000 tenker jeg ser de passer der så test virker jo meget bra eneste er vel at trådløst er et pluss men ikke kontant avgjørende.

 

SKal du ha trådløst så er nok b&o h9i et godt valg, har selv b&w px og er storfornøyd med de

 

Går for b&w px takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Prisklasse har du i tankene? hvis du er villig til å bruke litt mer så er vel beyerdynamic dt 1770 pro veien å gå, men disse krever og en forsterker.

3-5000 tenker jeg ser de passer der så test virker jo meget bra eneste er vel at trådløst er et pluss men ikke kontant avgjørende.

 

SKal du ha trådløst så er nok b&o h9i et godt valg, har selv b&w px og er storfornøyd med de

 

Går for b&w px takk for hjelpen.

 

Håper du blir like fornøyd som meg! bare merk deg at de kan være litt tettsittende i førsten, men de blir bare bedre og bedre etterhvert, både komfort og lyden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Prisklasse har du i tankene? hvis du er villig til å bruke litt mer så er vel beyerdynamic dt 1770 pro veien å gå, men disse krever og en forsterker.

3-5000 tenker jeg ser de passer der så test virker jo meget bra eneste er vel at trådløst er et pluss men ikke kontant avgjørende.

 

SKal du ha trådløst så er nok b&o h9i et godt valg, har selv b&w px og er storfornøyd med de

 

Går for b&w px takk for hjelpen.

 

Håper du blir like fornøyd som meg! bare merk deg at de kan være litt tettsittende i førsten, men de blir bare bedre og bedre etterhvert, både komfort og lyden. 

 

Tok en ekstra runde ble Beyerdynamic dt 1770 pro med forsterker.. Fikk knalltilbud fra importøren.

Lenke til kommentar

Det er kanskje greit å si hva du kjøpte også. Denne tråden trenger en utløsning.

 

Valget falt på Beyerdynamic Amiron Home med Beyerdynamic Impacto Essential forsterker en strålende kombo.

 

Testet begge pakkene forsterkeren Fiio E18 var ikke i nærheten av å gi samme kraft og lydbilde som Impacto men det var ikke grunnen for valget.

 

Testet Beyerdynamic 1770 Pro med Beyerdynamic A20 forsterker også og den gir power så det holder..

Valget for meg ble i grunn enkelt der 1770 Pro er en mer brutal hodetelefon spesielt  bass og diskant gir Amiron Home et mer behagelig og detaljert lydbilde helt magisk.

 

Jeg hører nå ting jeg aldri har lagt merke til i flere låter rett og slett en aha opplevelse.

 

Amiron Home har ikke blitt så hypet som 1770 Pro mye skyldes vel testen i Lyd og Bilde.

 

De kom 6 mnd etter 1770 Pro  og Stereo+ kåret de til årets produkt men legger merke til at i dette forumet og Norge generelt ikke har spesielt erfaring med de bortsett fra velkjente lyd og bilde butikker blant annet Duet. Det er i grunn trist da de er utrolige bra og sikkert mer riktige for mange mennesker kontra hva som er opplyst i dette segmentet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En negativ ting ble riktignok advart av hovedimportøren på forhånd..  De du har fra før kommer du aldri å sette på deg igjen. 

 

Stemmer godt det nå er de plutselig ræva/ papp lyd og jeg som var godt fornøyd med de. Er jo to forskjellige verdener er jo komisk å switche klokkene seg i mellom så de vil nok bli parkert mulig brukt til tv da de er trådløse.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...