Edstro Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 (endret) Hei. Jeg ønsker meg 3 eller 4 skjermer, 2 i bredden og 1 eller 2 i høyden. Har sett steder der man gjerne har to skjermer på en stang (en over den andre som er under) med en felles fot. Hvor kan jeg finne dette? Tenker en stang med to skjermer er mer praktisk og enklere. Har dette skjermkortet idag MSI Geforce GTX 1080 Gaming X. Det står på spesifikasjoner hos komplett at det støtter 4 skjermer. Er også åpen for å kjøpe et ekstra skjermkort om det er nødvendig. Kan dere gi meg tips til løsning? Hvor kan man finne to skjermer på en stang? Endret 2. april 2018 av Edstro Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 https://www.komplett.no/search?q=skjermstativ Ikke gidd å gjøre dette med annet en 4k skjermer, bedre med ekstra bred skjerm hvis du ikke finner rammeløs skjermer. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Multibrackets M Deskstand Basic Quad til 1495,- er konfigurert som 2x2 Newstar FPMA-D700DD4 til 2695,-- er også konfigurert som 2x2 SMS Multi Control Quad Clamp til 4695,- er konfigurert til 4 skjermer i bredden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå