AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Jeg har ikke hatt så mange sex så lurer på om det er flere som har dette problemet. Når jenta suger "løst" så er det vanskelig å forbli hard synes jeg. Med løst så mener jeg at det føles så vidt ut som hun er borti med leppene liksom.Er det flere som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: d2f20...e2e Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Få jenta til å suge "hardere" 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Nope. Men har nok høyere testosteronnivå enn deg eller tenner mer på kvinner det du gjør. Vet jeg at skal få en bj så er den hard før jeg rekker å ta av meg buksene... 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Nope. Men har nok høyere testosteronnivå enn deg eller tenner mer på kvinner det du gjør. Vet jeg at skal få en bj så er den hard før jeg rekker å ta av meg buksene... Tror ikke du har så høy testo når du må snakke dritt om andre. Anonymous poster hash: 18c9b...1ad 9 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 løst er jo det beste (Y)Til saken: Hva man foretrekker har ikke noe med test å gjøre, men så klart kan det ha noe med test å gjøre at du opplever det du opplever. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Nope. Men har nok høyere testosteronnivå enn deg eller tenner mer på kvinner det du gjør. Vet jeg at skal få en bj så er den hard før jeg rekker å ta av meg buksene... Han spør ikke om hvor raskt folk blir erigert. Å forbli erigert over lengre tid uten variasjon eller betydelig fysisk stimuli handler nok mest om alder og erfaring tenker jeg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Han spør ikke om hvor raskt folk blir erigert.Å forbli erigert over lengre tid uten variasjon eller betydelig fysisk stimuli handler nok mest om alder og erfaring tenker jeg. Jeg vet ikke jeg… For min del har jeg i årenes løp prøvd mer enn min andel av freaky shit og nå til dags skal det ganske mye til å få meg tent i det hele tatt – å være steinhard over lengre tid er noe som hører fortiden til. Anonymous poster hash: 7a345...47a 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Og det er poenget mitt. Som unggutt med lite erfaring kan du forbli steinhard i to uker i strekk av den minste stimulering. Med erfaring blir man mer jaded. Jeg har ikke problemer med ereksjon men det holder ikke at ei blyg jente fikler i samme mønster i en halv evighet. Jeg tror de fleste kan si seg enig i at man trenger variasjon og utfordring. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Og det er poenget mitt. Som unggutt med lite erfaring kan du forbli steinhard i to uker i strekk av den minste stimulering. Med erfaring blir man mer jaded. Jeg har ikke problemer med ereksjon men det holder ikke at ei blyg jente fikler i samme mønster i en halv evighet. Jeg tror de fleste kan si seg enig i at man trenger variasjon og utfordring. Ja, da skjønner jeg hva du mente. Er man ung og uerfaren så blir man gjerne steinhard "før man rekker å få av seg buksene" som denne ungstuten oppi her nevnte. Anonymous poster hash: 7a345...47a 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg er noen-og-tredve, ikke lenger ung og uerfaren, og jeg trur omtrent aldri en kvinne har sett min slappe penis. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Nope. Men har nok høyere testosteronnivå enn deg eller tenner mer på kvinner det du gjør. Vet jeg at skal få en bj så er den hard før jeg rekker å ta av meg buksene... Tror ikke du har så høy testo når du må snakke dritt om andre. Anonymous poster hash: 18c9b...1ad Snakker dritt om andre? Nå må du ikke være så hårsår. Det er jo et faktum at høyere testosteronnivå gir økt libido. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg