janwilli Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Lindesnes fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 A nice peace of work Jan Willi Mvh Leif Lenke til kommentar
janwilli Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 A nice peace of work Jan Willi Mvh Leif Thank You Leif. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 A nice peace of work Jan Willi Mvh Leif Thank You Leif. U r velcome, Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Fint utsnitt du har klart å skaffe deg gjennom denne "gluggen". Utsiktsretningen mot fyret er jo nærmest perfekt. HDR spakene har du dratt forsiktigere i på dette bildet i forhold til de andre du har lagt inn her. Normalt kryr det av turister i området, men disse har du behendig klart å unngå. Fine farger, kontraster og utsnitt. Ikke helt enkelt å se at du har benyttet HDR her. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
janwilli Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 Takk, ja jeg har fått et litt mer forsiktig forhold til HDR teknikken etter hver :-) Turistene forsvinner stort sett etter solnedgang. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Likte snittet og komp. Her. Ble ett fint bilde dette Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Dette er jo rene postkortmaterialet eller noe for en fotobok om fyret. Fine farger og veldig god komp. mvh Keshav Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Vel komponert bildet med flott motiv og utrulig fine farger. ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Fint komponert og riktig flott bilde! Om jeg skal pirke litt, så er ikke horisonten helt i vater og jeg kunne tenkt meg bittelitt mer gods i toppen på buen...men nå er jeg superpirkete altså Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Fint, når det er såpass edruelig bruk av HDR! LIker kompen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg