Gå til innhold

Feminister liker egentlig maskuline menn?

3 stemmer

1. 1. Tenner feminister innerst inne på maskuline menn?

• Ja
      2
    • Nei, de tenner på feminine menn
      0
    • De tenner ikke på menn i det hele tatt
      1
  2. 2. Er du for eller imot Lego

• For
      1
    • Imot
      0

Anbefalte innlegg

Jeg hørte en teori om at feminister egentlig liker maskuline menn, og at feminismen deres bare er en metode for å finne ut hvilke menn som er feminine og ettergivende pussies og hvilke menn som har styrke til å sette ned foten for bullshit. Tror dere det er noe i det? 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du bommer kraftig her, svake menn undergraver kvinner. ikke sterke menn? tenker at en sterk personlighet er at man er sikker på seg selv, og ikke har behov for å dominere kvinner. personpreg som integritet  ol. Tror ikke du skal blande dominerende med sterk

Lenke til kommentar

AH! Så det er ikke en politisk ting, det er bare jentene som er guttegærne som alltid.
Man skulle vel luktet lunta når damer involverte seg i tenketing, det eneste de vil ha er jo en mann.

Så vi skal diskutere hva slags menn den homogene gruppen feminister liker? 
Hva med mannlige feminister, eller lesbiske feminister?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg tror du i ditt hode har en veldig smal/spesifikk definisjon på begrepet feminist som ikke nødvendigvis samsvarer med opptil flere andre medlemmer av dette forumet, om i det hele tatt den mer allmenne oppfattelsen av hva det betyr. Jeg foreslår at du i fremtiden definerer begrepene du bruker slik at det ikke blir noen misforståelser.

Alternativt er du bare en generaliserende idiot eller kanskje bare, som vanlig, stadig på jakt etter en plass i Guinness rekordbok for å ha laget flest tråder forumet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hetrofile kvinnelige feminister er ikke de eneste som tenner på maskuline menn, de fleste hetrofile kvinner tenner på maskuline menn. Når jeg sier maskuline menn, så snakker jeg om slike menn ikke bodybuildere.

Radikale feminister har overbevist seg selv at de fortjener alt de vil ha, og vil de ha sex med en sterk tøff mann, så fortjener de det. De bryr seg ikke tradisjonelle seksuelle verdier, eller at noen menn og kvinner vil dømme dem for det. 

Problemet deres er at mange attraktive menn driver med bruk og kast av kvinner, og kan lett manipulere kvinner. Dette bekrefter tankegangen at alle menn er drittsekker.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

AH! Så det er ikke en politisk ting, det er bare jentene som er guttegærne som alltid.

Man skulle vel luktet lunta når damer involverte seg i tenketing, det eneste de vil ha er jo en mann.

All politikk er motivert av biologi, enten det er kvinner eller menn som er involvert. 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Hva er poenget med å daglig poste populistiske diskusjoner ?

Kun for å provosere ?

Det er ingen som er like uansett hvor desperat man forsøker å generalisere og sette folk i bås.

Jøder er ulike type mennesker
Pedofile er ulike type mennesker
Nerder er ulike type mennesker
Feminister er ulike type mennesker

Seksuelle legninger forteller ingenting om en er person som menneske
Det finnes BMW eiere som bruker blinklys
Ikke alle afro afrikanere har stort kjønnsorgan og kan spiller på trommer
Ikke alle som hater Trump er sosialister
Ikke alle som sloss for miljøet er vegeterianere
Ikke alle som går kledd i sort er satanister
Ikke alle som går kledd i sort er EMO
Ikke alle som går kledd i sort er Gothere
Ikke alle som står på kanten av en bru tar selvmord
Ikke alle som hater høyrevridde er venstrevridde
Ikke alle som hater venstrevridde er høyrevridde
Ikke alle som kler seg utfordrende er ute etter sex
Ikke alle som er single er på jakt etter noen
Ikke alle som er rike er lykkelig
Ikke alle som er fattig er ulykkelig

Endret av fo2re
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hetrofile kvinnelige feminister er ikke de eneste som tenner på maskuline menn, de fleste hetrofile kvinner tenner på maskuline menn. Når jeg sier maskuline menn, så snakker jeg om slike menn ikke bodybuildere.

Radikale feminister har overbevist seg selv at de fortjener alt de vil ha, og vil de ha sex med en sterk tøff mann, så fortjener de det. De bryr seg ikke tradisjonelle seksuelle verdier, eller at noen menn og kvinner vil dømme dem for det. 

Problemet deres er at mange attraktive menn driver med bruk og kast av kvinner, og kan lett manipulere kvinner. Dette bekrefter tankegangen at alle menn er drittsekker.

Enig. 

Lenke til kommentar

All politikk er motivert av biologi, enten det er kvinner eller menn som er involvert. 

Det som varierer er kanskje når biologien skal være i fokus.

Er norsk våpeneksport egentlig ett uttrykk for erektile problemer?

Savner egentlig islamkritikere bare moren sin?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det som varierer er kanskje når biologien skal være i fokus.

Er norsk våpeneksport egentlig ett uttrykk for erektile problemer?

Savner egentlig islamkritikere bare moren sin?

Norsk våpeneksport handler om å tjene penger, noe som er nødvendig for å overleve. 

Islamkritikk handler om om beskytte samfunnet mot (det noen oppfatter som) en ideologi som tar liv. 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Er det noe som er ekkelt så er det stråmenn. Skjerp deg!

Våpen er dessverre en nødvendighet. Hvis vi levde i en perfekt verden så hadde vi ikke trengt dem. Men det er en helt annen debatt. Hvis du lager en ny tråd tar jeg den gjerne. 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Hva er din definisjon av populisme? 

Avsporing

Feminister er ikke en yrkestittel med stillingsinstruks, og jeg kjenner jenter og kvinner i mange aldre og posisjoner i samfunnet, noen av de er feminister og ingen av de er like.

Avstemningen kunne like gjerne vært er du for eller imot Lego, eller finnes det hatter -  for det kan man i det minste svare på uten alt for mye forutinntatt vas.

Endret av fo2re
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er din definisjon av populisme? 

Avsporing

Feminister er ikke en yrkestittel med stillingsinstruks, og jeg kjenner jenter og kvinner i mange aldre og posissjoner i samfunnet, noen av de er feminister og ingen av de er like.

Avstemningen kunne like gjerne vært er du for eller imot Lego, for det kan man i det minste svare på uten alt for mye forutinntatt vas.

De må jo ha noen likheter hvis feminisme betyr noe som helst. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...