tollin Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei, jeg har skifta skjermen på min Acer Travelmate 512Dx, den hadde blitt knekkt. Den nye skjermen er en 14.1 " imens den gamle var 12.1". Problemet er att den nye skjermen bare gir fra seg massevis av flimmer og ikke noen bilde, omtrent som Tv:n om natta. Jeg kjøpte den nye skjermen på EBay fra USA, er det et problem? Skjermen som jag fikk var helt ny i forpakking. Når jeg kobbler til skjermen fra den stationære PC:n så er det ikke noe problem med windows el. annen programvare. Er det Snille, noen som kan hjelpe meg med hvad det er som er feil. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hva slags trafo har du? Med tanke på at den er amerikansk. Lenke til kommentar
tollin Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg vet ikke, trodde at alle brukt de samme, kan det være et problem og hvordan chekker jeg hvilken jeg har Lenke til kommentar
tollin Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Hver så snill og hjelp meg med dette problem du som leser her. Er det noen som vet om noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå