IngvaldNordland Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 02.04 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Dette tror jeg ikke jeg kommer til å klare å trenge gjennom, hverken psykisk, verbalt , eller fysisk. Det blir som å møte veggen. Dog, en vegg som er dekorativ nok. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Hei Ingvald Nordland Takk før sist. Jeg møter å veggen her, en fin dekorativ vegg blir min evaluering Mvh Leif i Nordland Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 Hei Ingvald Nordland Takk før sist. Jeg møter å veggen her, en fin dekorativ vegg blir min evaluering Mvh Leif i Nordland Hei Leiv) : Jeg håper at vi kan glede oss ved en dekorativ mur . Tusen takk Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Hei Ingvald Nordland Takk før sist. Jeg møter å veggen her, en fin dekorativ vegg blir min evaluering Mvh Leif i Nordland Hei Leiv) : Jeg håper at vi kan glede oss ved en dekorativ mur . Tusen takk Leif Bare hyggelig. Ja Ingvald, vi gleder oss ved en dekorativ mur Lenke til kommentar
Pande Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 I høyeste grad abstrakt... Får assosiasjoner til vinduer i gamle kirker, og i de byggene er det i det hele tatt mye abstrakt som foregår. Okke som, kreativiteten din er det ingen ting å si på:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Fikk assosiasjoner til "tornekrone", jeg! Liker det abstrakte uttrykket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg