AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Vi er oppi 20 årene og har vært sammen i 4 år. Hun var utro for en måned siden og fortalte det med en gang. Jeg var utro for snart 2 år siden, men sa ingenting før nå. Jeg tok ikke sjansen på at hun kunne gjøre det slutt. Nå vet begge alt. Vi har lovet hverandre å aldri være utro igjen, vi elsker hverandre, og vil fortsette sammen. Jeg har de siste ukene vekslet mellom å tenke at jeg er nødt til å gjøre det slutt, og at jeg VIL gjøre det slutt. Neste dag er alt svart, og jeg tenker at jeg ikke kan gjøre det slutt. Jeg ELSKER den jenta! Jeg tenker på lite annet, og det går veldig ut over studiene. Jeg studerer historie, og det er lite som virker så meningsløst akkurat nå. Jeg var utro i utlandet, mens hun var det i hjembyen sin. Det er flere blant vennene hennes som kjenner fyren, og det er stor sannsynlighet for at de kommer til å være på samme vors i framtiden. Det er en vennegjeng hun har kommet inn i i løpet av det siste året. Jeg har bare såvidt møtt noen av dem, men hun fester mye med dem når hun er hjemme. Vi bor sammen i en annen by, og har gjort det siden sommeren. Anonymous poster hash: 93342...408 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 Det føles veldig trist å skulle miste henne. Jeg har aldri elsket noen slik jeg elsker henne. Anonymous poster hash: 93342...408 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Du vil elske noen enda mer, og den vil du ikke være utro mot. Og forhåpentlig finner du noen som elsker deg mer enn dama du har nå gjør, så det samme gjelder andre veien. 5 Lenke til kommentar