AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Vi er oppi 20 årene og har vært sammen i 4 år. Hun var utro for en måned siden og fortalte det med en gang. Jeg var utro for snart 2 år siden, men sa ingenting før nå. Jeg tok ikke sjansen på at hun kunne gjøre det slutt. Nå vet begge alt. Vi har lovet hverandre å aldri være utro igjen, vi elsker hverandre, og vil fortsette sammen. Jeg har de siste ukene vekslet mellom å tenke at jeg er nødt til å gjøre det slutt, og at jeg VIL gjøre det slutt. Neste dag er alt svart, og jeg tenker at jeg ikke kan gjøre det slutt. Jeg ELSKER den jenta! Jeg tenker på lite annet, og det går veldig ut over studiene. Jeg studerer historie, og det er lite som virker så meningsløst akkurat nå. Jeg var utro i utlandet, mens hun var det i hjembyen sin. Det er flere blant vennene hennes som kjenner fyren, og det er stor sannsynlighet for at de kommer til å være på samme vors i framtiden. Det er en vennegjeng hun har kommet inn i i løpet av det siste året. Jeg har bare såvidt møtt noen av dem, men hun fester mye med dem når hun er hjemme. Vi bor sammen i en annen by, og har gjort det siden sommeren. Anonymous poster hash: 93342...408 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 Det føles veldig trist å skulle miste henne. Jeg har aldri elsket noen slik jeg elsker henne. Anonymous poster hash: 93342...408 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Du vil elske noen enda mer, og den vil du ikke være utro mot. Og forhåpentlig finner du noen som elsker deg mer enn dama du har nå gjør, så det samme gjelder andre veien. 5 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Vi har lovet hverandre å aldri være utro igjen, vi elsker hverandre, og vil fortsette sammen. Ta det derfra du. Dette er ingenting du må gjøre noe med i dag, som du ikke kan gjøre bedre i morgen. De som forventer at livet skal være en dans på roser, glemmer at roser har torner. Geir 6 Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Ikke ta råd om noe som kan påvirke resten av livet ditt ifra responser her inne. Tror nok du må finne at av dette selv. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 Dere kan love hva dere vil, men dere kan aldri stole på hverandre. Det vil alltid ligge i bakhodet. Anonymous poster hash: 7ef10...b54 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Det er unødvendig vanskelig å prøve å holde liv i ett forhold som er så giftig at dere begge to har vært utro. Kjærlighet er ikke nok. Klart det blir trist å miste henne, men hvor trist vil det ikke være å leve i ett forhold hvor du aldri kan helt stole på henne i de neste 20-40 åra? 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Det er [snip] vanskelig å prøve å holde liv i ett forhold [snip]. Det utsagnet står seg uten noen videre utbroderinger. Selv jeg som har vært gift i over 30 år helt uten utroskap på noen side, synes det. Men om det er nødvendig eller ikke er nok en subjektiv vurdering. Og det er mange andre ting enn utroskap som kan påvirke det. Kjærlighet er ikke nok. Det er helt sant. Det er summen av mange faktorer, hvorav troskap bare er en. Riktig nok en viktig en for mange. Klart det blir trist å miste henne, men hvor trist vil det ikke være å leve i ett forhold hvor du aldri kan helt stole på henne i de neste 20-40 åra? Kanskje de kan lære å stole på hverandre igjen? Det vet vi strengt tatt ikke. Og det behøver ikke ta 20 år å finne ut av det, så litt tid kan man kanskje ofre på det. Geir Endret 3. april 2018 av tom waits for alice 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) De er såpass unge og har ikke nevnt noe om barn eller sammenviklet økonomi så jeg vil faktisk anbefale dem å avslutte forholdet før det kommer til det punktet at det blir enda vanskeligere å gå fra hverandre. De har allerede demonstrert at de har liten respekt for sitt forhold, og ingen av dem kan egentlig stole på den andre, ja du kan prøve å bygge opp tillit igjen og prøve å vinne den tilbake, men den vil aldri bli som den en gang var. Blir ett unødvendig sjansespill i mine øyne, spesielt med tanke på at det finnes så mange forskjellige mennesker der ute som de helt sikkert kan passe bedre med, og forhåpentligvis så forsurer de ikke det forholdet når de har lært hva som skjer når man gjør det. TS sier også at dette begynner å gå utover studiene hans. Hvis de virkelig vil holde sammen så hadde jeg anbefalt å ta en pause fra hverandre på noen år, vokse litt, oppleve andre ting og bli helt andre mennesker før de prøver noe slikt igjen, og da vil de forhåpentligvis være mer modne og sikre på hva de faktisk vil ha for runde nr 2. Endret 3. april 2018 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 De er såpass unge og har ikke nevnt noe om barn eller sammenviklet økonomi så jeg vil faktisk anbefale dem å avslutte forholdet før det kommer til det punktet at det blir enda vanskeligere å gå fra hverandre. Det er et godt poeng ja. Hus og lån og barn gjør det mye vanskeligere. TS sier også at dette begynner å gå utover studiene hans. Hvis de virkelig vil holde sammen så hadde jeg anbefalt å ta en pause fra hverandre på noen år, vokse litt, oppleve andre ting og bli helt andre mennesker før de prøver noe slikt igjen, og da vil de forhåpentligvis være mer modne og sikre på hva de faktisk vil ha for runde nr 2. Det er selvsagt en mulighet. Men sannsynligheten for at det da blir en runde nummer to er vel begrenset. På godt eller vondt, avhengig av hvordan man da ser det. Man vet hva man har (av både godt og vondt), ikke hva man får. Geir 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Takk for svar! Jeg skal prøve å ta det litt kuli framover mot sommeren, og se det an litt. Jeg har også en eksamensperiode som starter om få uker. Ellers er jeg kanskje ikke så ung som det kunne forstås av første innlegg. Jeg er 28, og hun er noen år yngre. Jeg føler at jeg vet hva jeg vil ha, og jeg fant ut at jeg virkelig ville ha henne etter at jeg var utro. Jeg var riktignok usikker den perioden. Vi har verken barn eller felles økonomi. Anonymous poster hash: 93342...408 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Fant ut at det var oralsex også. Full pakke. Dette kan bli meget vanskelig. Nattesøvnen ble effektivt fjernet for i natt ihvertfall. TS Anonymous poster hash: 93342...408 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Hun fortalte det jo med en gang.Det indikerer jo at hun angrer mer enn du gjorde. Du har tydeligvis hatt det honky dory etterpå så hvorfor kan ikke hun det samme?Hvis dere begge er veldig usikre, misunnelige og sjalu på hverandre så er jo det beste å avslutte forholdet med en gang. Det er jo tydelig at det er noe alvorlig som er galt og hvis dere er så usikre på hverandre så er det nesten ikke mulig å fikse.Du er jo en hykler - du har selv vært utro og finner på unnskyldninger for å gjøre hennes utroskap værre enn ditt. Kanskje hun føler det samme som du gjorde da du dro kuken din ut av en annen dame?Kanskje du kan se på dette som noe positivt (på lang sikt) dersom dere ikke er usikre og misunnelige på hverandre?Her har jo begge kommunisert at dere savner noe og selv om det kanskje ikke direkte er sex så er dere villige til å kompensere med dét.Kan dere avtale sidesprang?Hun må jo åpenbart kutte kontakten med han hun holdt på med men kanskje begge blir fornøyde hvis dere blir i stand til å få variasjon og følelsen av å være attraktiv for andre dersom partneren godkjenner en sexpartner for den andre?For min del.Dama kunne gjerne få knulle på noen andre i ny og ne, om hun hadde villet og det vet hun. Sex er kjempegøy og ikke så farlig men jeg hadde blitt veldig såret om hun knullet på noen andre bak ryggen min.Da handler det ikke lenger om sex, men meg. Endret 4. april 2018 av Invader Zim 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Fant ut at det var oralsex også. Full pakke. Dette kan bli meget vanskelig. Nattesøvnen ble effektivt fjernet for i natt ihvertfall. TS Anonymous poster hash: 93342...408 Funka ikke så fint alikevel nei... Som jeg sa, dere har ingen barn, dere har ikke felles økonomi eller eier noe felles, slå opp. Det er ikke verdt det. Hun fortjener også en fersk start, noen som ikke vil være utro mot henne og så holde stille om det i to år mens han utsetter henne for hva enn denne andre jenta du stakk pikken i kan ha hatt. Kjæresten din kan i verste fall ende opp med kreft fordi du bestemte deg for å stikke pikken i noen andre og du nektet å fortelle henne om det (det er sånn HPV smitter). Dere er ikke gode for hverandre. Hun sugde han tørr og du sutta sikkert på tittsa til hu du pulte, så hva er forskjellen? Du er helt klart ikke moden nok for forholdet, spesielt ikke moden nok til å la det gå og la historie bli historie, du viser også at du utviser stor forskjell på din historie og hennes. Gjør vondt når det er du som har blitt forrådt, ikke sant? Gjett hva; du er enda verre i denne situasjonen siden du lot det gå så lang tid. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Jeg burde selvfølgelig sagt det, men det virket umulig der og da. Jeg bodde i utlandet den perioden og vi hadde et avstandsforhold. Jeg tenkte først at jeg skulle vente til jeg flyttet hjem, men så var jeg redd for å ødelegge forholdet. Jeg brukte kondom og det var ikke noe oralsex. Jeg kysset heller ikke puppene. Det er ingen unnskyldning, men jeg føler at dama sin runde uten kondom med oralsex fra begge parter er verre. Men ja, det å ikke fortelle noe er selvfølgelig håpløst i et forhold. TS Anonymous poster hash: 93342...408 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Du kan ikke sitte der og sammenligne notater som om dere gikk på barneskole enda. Hun dreit seg ut, du dreit deg ut, enten kommer du over det ellers er det rett og slett å gjøre slutt på det. Selv om det føles sånn nå så er hun ikke den eneste jenta for deg og du er ikke den eneste gutten for henne, så å fortsette med ett forhold hvor du piner deg selv er ikke noe konstruktivt for hverken deg eller forholdets videre utvikling. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Hun fortalte det jo med en gang. Det indikerer jo at hun angrer mer enn du gjorde. Å angre er ikke nok. Det vil alltid ligge i bakhodet. Anonymous poster hash: 7ef10...b54 Lenke til kommentar
Nyidag Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Det føles veldig trist å skulle miste henne. Jeg har aldri elsket noen slik jeg elsker henne. Anonymous poster hash: 93342...408 Det er typisk å tenke sånn når det nærmer seg slutten på et forhold, det er bare skrekken over å må måtte forlate noen og bli alene at du plutselig aldri har hatt det bedre. Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Vi er oppi 20 årene og har vært sammen i 4 år. Hun var utro for en måned siden og fortalte det med en gang. Jeg var utro for snart 2 år siden, men sa ingenting før nå. Jeg tok ikke sjansen på at hun kunne gjøre det slutt. Nå vet begge alt. Vi har lovet hverandre å aldri være utro igjen, vi elsker hverandre, og vil fortsette sammen. Hvorfor ikke bare gjøre forholdet åpent? Dere har jo allerede vist at monogami ikke fungerer for dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå