stine__ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Heia Når jeg prøver å sette en dvd i pc'n min, så får jeg opp et vindu hvor det står "Windows cannot find setup.exe. This program is needed for opening files of type "File". Type in the executable file to be used instead" Det er en helt vanlig dvd "ringenes herre" Mangler jeg en codec eller noe? God jul Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 har du lagt inn dvd program da eller? Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Har ikke lagt inn noe....har nettopp formatert harddisken....jeg trodde det bare var til å spille ivei Selv om jeg har formatert, så ikke tro at jeg har noe som helst peiling, så hvis noen skal svare her, så svar så enklelt som mulig Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du trenger nok et dvdprogram, som PowerDVD eller WinDVD. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Er det noen som vet et ok sted jeg kan laste ned windvd eller powerdwd? De stedene jeg fant, så litt skumle ut Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du får vel kanskje en trialversjon på hjemmesidene. Warezlinker er ikke lov, vettu. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Anbefaler at du forsøker VideoLAN. Gratis video avspiller. Bruker denne selv og synes den er minst like bra som PowerDVD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå