EdvuShady Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Hei, jeg er en gutt på 18 år som er veldig bekymret angående årebrokk i pungen siden jeg tror jeg har det selv. Jeg har tatt en liten research angående dette. Hvis jeg skal beskrive det så ville jeg si at det kjennes ut som tykke blodårer bak under inni pungen og på sidene. Hvis jeg klemmer forsiktig på de så kjenner jeg antydninger til smerter og ubehagelighet. Hvis noen her vet noe mer om dette og at jeg kanskje burde dra til legen så si ifra, er som sagt veldig bekymret. -Marcus Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Dra til lege, da blir du henvist til ultralyd og får et definitivt svar. Ikke google å spekuler selv. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Du sier du kjenner tykke blodårer, det er ikke en kul du kjenner inne i pungen(ikke på selve testiklene)? I så fall er det trolig Spermatocele, som er vanlig og ufarlig. Lenke til kommentar
EdvuShady Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 Du sier du kjenner tykke blodårer, det er ikke en kul du kjenner inne i pungen(ikke på selve testiklene)? I så fall er det trolig Spermatocele, som er vanlig og ufarlig. Det kjennes ut som masse tykke strenger/blodårer Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Da burde du absolutt ta en tur til legen og få det undersøkt. Er ikke noe greit å gå rundt å være bekymret. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Uansett hvor man trykker der nede så er det smerter og ubehagelig.. Sjekk det ut hos legen, så får du sjelefred.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå