Dr. Brodsky Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Jeg har en laptop som jeg ser for meg å oppgradere til en stasjonær PC om ikke så lenge, men foreløpig har jeg ikke penger til dette. Det jeg lurer på er om jeg foreløpig kan oppgradere med en ny skjerm som jeg kan ta med videre til denne stasjonære PC'en. Spesifikasjonene til laptopen er som følger: Jeg ser for meg en 4k-skjerm opp til 27" som stort sett skal brukes til bilde- og videoredigering. Om dette er mulig tar jeg gjerne imot forslag til skjermer under 4 000 kr. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 (endret) https://www.geforce.com/hardware/technology/4k/supported-gpus Har du displayport bør du få 4k 60 hz. Har du hdmi er vel kun 4k 30 hz. Samsung 28" 4K LED U28E570D -Demo 3840x2160 UHD, 1ms, 1m:1, HDMI2.0/DP Er vel ganske billig, eneste den mangler er høytaller usb hub etc. Er vel ikke noe gaming skjerm. Støtter kun freesync ikke gsync. Endret 1. april 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 Takk for svar. Jeg kommer ikke til å spille et eneste spill, så om en eventuell skjerm egner seg for gaming er ganske likegyldig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det e rikke noe i veien for å kjøpe en 4K-skjerm nå men jeg ser ikke for meg du får byttet den før du kjøper deg ny maskin. Slik jeg tolker det som står over der støtter maskinen du har nå ikke med enn "gammeldags" HD. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 Da høres det ut som om det er like greit å vente til jeg har litt mer penger å bruke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå