BJJLY9MY Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 sovende fugl og andre lurte når jeg skulle dra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Et greit bilde av grågåsa Mvh Leif Lenke til kommentar
BJJLY9MY Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 Et greit bilde av grågåsa Mvh Leif tusen takk Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Hei, Allan, jeg har sett mye værre bilder av fugler enn dette og noen av dem har jeg tatt selv. Her på "kritikken" er noen flinke fuglefotografer. Anbefaler at du studerer bildene deres og legger merke til hvordan de gjør det. Mvh,Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Et greit bilde av grågåsa Mvh Leif tusen takk Ja enig med Oddvar. Man lærer av at se og av kommentarer. Iso, fokus, blender, er mye at forholde seg til. Og så lyset, ja fotolyset og optikens lysstyrke. En god ide, er også at prøve seg, Er bare at slette ikke bra bilde. Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg