AfterGlow Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Men du har begrenset med valgmuligheter.Nå har Mac endelig fått offisiell støtte for eksterne skjermkort Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Tror jeg ikke tar 1 april spøker så veldig seriøst lengere desverre. 1 Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Tror jeg ikke tar 1 april spøker så veldig seriøst lengere desverre. Dette er ikke spøk… 3 Lenke til kommentar
Erlend Haugen Markussen Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Jeg bruker dette, og oppsett med MacOS var en lek, og nå (når betaen er over) fungerer det knirkefritt. Var litt knot å få til Bootcamp, men nå fungerer også Windows 10 veldig fint ?. Man får så klart mer ytelse for pengene ved å kjøpe en stasjonær PC, men jeg er veldig fornøyd med å ha muligheten til å ha en fin laptop i tillegg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Hva måtte til for å få Bootcamp til å fungere? Er også nysgjerrig på oppsettet ditt (GPU og kabinett). Lenke til kommentar
Erlend Haugen Markussen Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Hva måtte til for å få Bootcamp til å fungere? Er også nysgjerrig på oppsettet ditt (GPU og kabinett). Det beste er å lese her:https://egpu.io/bootcamp-setup-guide-tb3-macbook-pro/ Ser at de har oppdatert litt siden ting gikk ut av verden. Jeg har base model nyeste Macbook Pro 13-tommer (men med 512gb) med AMD RX580 i Mantiz Venus (beste kabinett! Mange lure funksjoner, og klart penest). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå