Gå til innhold

Hjelp, vær så snill!

Venn0x

Anbefalte innlegg

Heihei

Jeg skiftet hovedkort i mellom to pc'er....så viste det seg at det ene ble ødelagt under operasjonen...så jeg kjøpte et nytt ett og var ytterst forsiktig, og brukte antistatiske greier å hele pakka...problemet er nå at det heller ikke funker....pc'en starter opp, men inget skjermbilde...skifta grafikkort...samme prob...kan det være cpu'en?

MvH Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg prøvde nå med en ny cpu...(AMD) og da starta den med og vise skjermkort info, så ble bare skjermen svart...skjedde ingenting mer...så når jeg skulle sutte den cpu'en inn den maskinen den originalt stod var den så sinnsvakt varm! kunne ikke ta i den en gang! Heldigvis ble den ikke ødelagt,.,,,, Forslag?

Lenke til kommentar

Ikke for å være frekk...men det virker som om du driver med noe du ikke har særlig kunnskap om. Det lønner seg å undersøke mer om hvordan ting gjøres før du prøver deg..

Når skjermen ble svart etter at du hadde satt inn det nye, prøvde du å resette bios? Evt holde inne insert?

Sjekk også at skjermkortet sitter skikkelig i..

At cpuen var skikkelig varm tyder på dårlig kjøling..sitter kjøleribben skikkelig på? Bruk kjølepasta om du har..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...