Venn0x Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Heihei Jeg skiftet hovedkort i mellom to pc'er....så viste det seg at det ene ble ødelagt under operasjonen...så jeg kjøpte et nytt ett og var ytterst forsiktig, og brukte antistatiske greier å hele pakka...problemet er nå at det heller ikke funker....pc'en starter opp, men inget skjermbilde...skifta grafikkort...samme prob...kan det være cpu'en? MvH Christian Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) cpu eller det kan være ram.. hvis du har pentium 4 har du plugga i p4 kontakten..? ELENDIG topic.. edit: skrivefeil Endret 13. desember 2003 av kensyv Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 jeg prøvde nå med en ny cpu...(AMD) og da starta den med og vise skjermkort info, så ble bare skjermen svart...skjedde ingenting mer...så når jeg skulle sutte den cpu'en inn den maskinen den originalt stod var den så sinnsvakt varm! kunne ikke ta i den en gang! Heldigvis ble den ikke ødelagt,.,,,, Forslag? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ikke for å være frekk...men det virker som om du driver med noe du ikke har særlig kunnskap om. Det lønner seg å undersøke mer om hvordan ting gjøres før du prøver deg.. Når skjermen ble svart etter at du hadde satt inn det nye, prøvde du å resette bios? Evt holde inne insert? Sjekk også at skjermkortet sitter skikkelig i.. At cpuen var skikkelig varm tyder på dårlig kjøling..sitter kjøleribben skikkelig på? Bruk kjølepasta om du har.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 prøv å bytte ram til en du VET passer og fungerer med din HW Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Nøyaktig navn på hovedkort? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det er jo ganske tydlig at du har problemer med cpu kjøling da. Hovedkortet stenger automatisk av vil eg tippe på. Hvilken kjøler har du? Står den rett vei. Kjølepasta(viktig). Lenke til kommentar
capy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) noen ting som kan hjelpe: clear c-mos (kanskje du har vært borti noen volt instillinger i bios?) ny kjøler + goop. Endret 16. desember 2003 av capy Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg tipper det er rammen, har hatt akkurat samme prob, og da viste det seg at den ene ram brikken var ødelagt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) EDIT: glem det... Endret 25. desember 2003 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå